Covid 19

Door: Mosquito Reacties: 7 Hits: 1492
Mosquito 16 March / 2020 / 09:57

Is het eigenlijk nog wel of niet okay om te gaan kiten?

hiledor 16 March / 2020 / 10:20

2 meter afstand houden 

 

Leon van Bergen 16 March / 2020 / 10:59

Gister was met Zuiden wind op Schellinkhout een van de drukste dagen die ik daar meegemaakt heb door het aflassen van elke andere teamsport. Je bent toch ook lekker in de buitenlucht en als je het goed doet ben je met geruime afstand van elkaar aan het sporten, geen probleem dan toch?! Probeer je alleen niet uit te sloven want in het ziekenhuis hebben ze geen tijd voor je..

Last edit by: LEON VAN BERGEN

wazzaah 16 March / 2020 / 20:36

Van de NKV:

Intussen begint het kitesurf seizoen weer een beetje op gang te komen en genieten we van redelijke temperaturen. Mocht u ondanks de situatie toch besluiten te gaan kitesurfen, let dan goed op dat onderkoeling nog steeds op de loer ligt. Wij verzoeken u met klem tijdens het kiten de risico's voor u en anderen zoveel mogelijk te beperken, om geen onnodig beroep te hoeven doen op hulpverleners zoals politie, brandweer en medische diensten die dezer dagen andere prioriteiten hebben en het al erg druk hebben.

 

 

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Mosquito 17 March / 2020 / 12:06

thanks

Erik806 21 March / 2020 / 11:42

Bij ons mag het niet meer, en we mogen ook de grens niet meer over! Echt balen!

gelukkig ben ik deze winter bijna elk weekend dat er een beetje wind was geweest. 
ook af en toe een halve dag vrij gekregen van de baas als er wind was. daar ben ik nu extra dankbaar voor!

doemdenkers (experts op tv) zien de situatie nog duren tot na de zomer.

HELP!!!!

Leon van Bergen 21 March / 2020 / 18:46

En bij ons is waar?

Djee 21 March / 2020 / 20:25

België. (bij hun dan) 

Last edit by: DJEE
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)