Access kite blad

Door: Leon van Bergen Reacties: 7 Hits: 1379
Leon van Bergen 24 April / 2020 / 19:22

Zijn er meer mensen met een abonnement op dit blad en ben je ook minder tevreden gezien ze laat of zelfs niet uitbrengen? Vorig jaar is er al een editie minder verschenen en dit jaar heb ik nog steeds niks ontvangen en nummer 1 is ook nog niet uit. Krijg steeds meer de indruk dat ze veel moeite hebben een blad te vullen wat mij ook zeker geen makkelijke klus lijkt en al helemaal geen 5 per jaar..

Caspian 24 April / 2020 / 22:14

Ik heb mijn abonnement stop gezet vorig jaar november. De kwaliteit laat idd de wensen over en de verhalen zijn te veel gebaseerd op de webstories die we gratis zien. Ook vond ik de verhouding reclame/inhoud helemaal anders dan enkele jaren geleden... Jammer... Want ik mis het wel ergens...

ippert 24 April / 2020 / 22:36

Komt weer wat aan lees ik... https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10163292799645109&id=10150096253135109

Last edit by: IPPERT

Langbeest 25 April / 2020 / 15:18

Heb hem ook stop gezet, mij teveel reclame.
Geen echte reviews meer, opsomming van fabrikant.
Iedere kite of board is perfect.....

Geen wind....neem een thermoskan mee

richardkiter 25 April / 2020 / 15:37

lees hem (gratis) overjarig bij de kite shop

Staat eigenlijk weinig in, veel reclame en revieuws over (tropische) kite spots waar je toch nooit kom

Kortom wat moet je met dit blad ? {#emotions_dlg.clown.gif}

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

pcmistral 08 May / 2020 / 11:08

Na jaren abonnee te zijn geweest, heb ik het blad ook opgezegd. Als het goed is ontvang ik nog een nummer. Ik had deze eigelijk al verwacht.

Sinds Stefan vd Kamp weg is, ging het blad erg achteruit. De kwaliteit van de artikelen werd steeds slechter met veel taalfouten. Daarnaast laten de testen te wensen over. Maar dat vind ik ook van andere (buitenlandse) kitebladen. Ik heb toch echt het idee; hoe meer je adverteert des te beter je product.

Misschien moet Access zijn energie stoppen in een goed online kiteforum, de testen faciliteren en laten uitvoeren door forumleden. Desnoods samen met Hanglos {#emotions_dlg.coool.gif}

Last edit by: PCMISTRAL

Leon van Bergen 08 May / 2020 / 14:26

 Tsjah, jammer want ik vond het een leuk blad maar ik heb hem zojuist ook stop gezet en mijn geld terug gevraagd..

stan_b 08 May / 2020 / 15:08

Hier ook abonnement opgezet, editie minder ontvangen en alleen maar reclame. Ze zouden er beter mee stoppen als je het mij vraagt...

stan_b had een 3 sterren sessie in Duinbergen met maar liefst 14 - 16 knots op zijn Naish Torch (2006)