Kitesurf cruise St Vincent and Grenadines

Door: patrick_kiter Reacties: 2 Hits: 826
patrick_kiter 09 May / 2020 / 15:54

Hoi, door de Corona ben ik mijn werk kwijt geraakt, dat is vervelend, maar geeft ook mogelijkheden tot nieuwe dingen. 1 van mijn hersenspinsels: ik zit er aan te denken om kitesurfaccomodatie te gaan verzorgen vanaf een luxe jacht. Ik kan de beschikking krijgen over een een Lagoon power 43, met 4 tweepersoonshutten met badkamer en een waanzinnig achterdek om je kite te launchen. Voor de locatie dacht ik aan St Vincent and the Grenedines, een super mooi gebied met verschillende paradijselijke stranden, baaien om te kitesurfen.
Klinkt allemaal mooi, maar als niemand geinterreseerd is, gaat het niet lukken.
Mijn vraag is, zijn hier mensen in geinterreseerd, en hoe lang zou de trip moeten duren, bijvoorbeeld 7 dagen of 10 dagen. Wat is wenselijk. Ook wat zou je hiervoor willen betalen, ervanuitgaande dat je all inclusive boekt met een kok aan boord. 
Zelf denk ik dat dit rond de 2000 euro moet gaan kosten voor 10 dagen, 1500 per week per persoon, wanneer je met 2 personen boekt. En dus de beschikking hebt over 1 hut. Dit is dan all inclusief, ook inclusief de kosten voor je inklaring en inklaring van het jacht. 

Je kan makkelijk op St Lucia vliegen, kosten ticket zijn ongeveer 700 euro, maar dan moet je nog naar St Vincent and Grenedins. Mogelijk is dat we je op St Lucia oppikken wat extra kosten met zich meebrengt. Of vlieg je liever zelf naar St Vincent and Grenedines, kost ook extra.
Een hoop vragen, maar ik denk wanneer ik dit kan realliseren we een waanzinige kitesurfbestemming hebben voor een acceptabele prijs en ik een droombaan. Ik weet dat andere maatschappijen dit aanbieden, waarbij je rond de 8000 euro per hut betaald even ter info. Laat maar weten wat je hiervan denkt! Bedankt alvast voor je input.

Herrie 10 May / 2020 / 23:20

SVG moet je doen! Echt super! Denk dat een charter boot misschien wel goedkoop kan uitvallen na de Corona tijden. Vliegen op Barbados misschien handig nu via Londen. Vluchten via Bas zullen moeilijk zijn. Zeker een sessie en biertje doen op Mopion. Veel plezier!

Cheers! Herrie

Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)

Herrie 10 May / 2020 / 23:20

Bas=VS

Cheers! Herrie

Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)