Zoveel mensen vergeten hun dure spullen

Door: Leon van Bergen Reacties: 10 Hits: 2192
Leon van Bergen 01 June / 2020 / 08:41

Hoe komt het toch dat er zoveel oelewappers zijn die hun dure kitespullen laten liggen als ze naar huis gaan? Ik had een bizarre week, heb vorige week 4 sessies gedaan, alle 4 tot donker en als laatste weg van de spot (Wijk,Edam,Schell) en elke keer lagen er barren en een trapeze. Dat materiaal is toch niet goedkoop, vergeet je dan altijd alles en overal en kijk je nooit om je heen als je weg loopt? Ik heb het allemaal laten liggen, als ik alles meeneem wat er blijft liggen had ik al een webshop kunnen beginnen.

Faxie 01 June / 2020 / 14:00

De topics ook... ene helft heeft board verloren, de andere helft heeft bar of trapeze laten liggen.

mbkiteboarding 02 June / 2020 / 09:09

vergeten of raken ze kwijt door te kiten met aflandige wind {#emotions_dlg.schater.gif}.

No wind, no problem https://youtu.be/DgobbpLq9As

Faxie 02 June / 2020 / 15:40

Met aflandig kiten is ook wel de nieuwe hype ja

Caspian 03 June / 2020 / 08:29

Overlaatst stond ik op brouwersdam...

Stapt een meisje in haar auto en is gewoon weg... Lagen daar AL haar kitespullen nog naast de auto. Gelukkig stond haar nummer op de pomp en kon ik haar bellen (toen ze na 5min nog niet terug kwam - dacht misschien gaat ze snel even iets halen)

Ze had het niet eens door...{#emotions_dlg.bonk.gif}

Lars_023 03 June / 2020 / 10:34

Adrenaline rushes {#emotions_dlg.coool.gif}

Lars_023 had een 4 sterren sessie in Tarifa met maar liefst 20 - 26 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

Florisva 04 June / 2020 / 16:31

deze oelewapper heeft zijn surfears op ijmuiden parking laten vallen na een avond sessie gisteren. mocht iemand ze hebben gevonden, hoor ik het graag :-)

robdog 08 June / 2020 / 14:30

Er zou iets van een mini gps kastje moeten zijn wat je zonder problemen op je board kan plakken en je op je telefoon altijd de gps locatie kan opzoeken mocht je m kwijt raken. Weet iemand of dit bestaat?

Leon van Bergen 08 June / 2020 / 15:01

Die bestaan hoor en kan je zo googlen maar ik vraag me af of die werken als je board om de kop licht..

Faxie 08 June / 2020 / 19:47

Zou met die nieuwe Surfr app moeten kunnen dacht ik. Heb je wel een andere telefoon nodig.

robdog 09 June / 2020 / 09:09

Goed om te weten. Is volgens mij voor veel mensen een goede aankoop als je kijkt hoeveel spullen er kwijt raken :)