Testdagen Big air Kites.?

Door: surf1975 Reacties: 6 Hits: 1408
surf1975 16 August / 2020 / 09:54

Aloha

 

ik ben op zoek naar een big air kite. vaar al 15 jaar north/Duotone Rebel / Vegas. Heb nu al weer een paar jaar de  Vegas 7-9-13 2018. Graag wil mijn quiver uitbreiden met een big air kite. Vandaar dat ik graag andere big air Kites wil testen. BV Core.

echter zie ik helemaal geen testdagen meer. Zijn deze er niet meer of kijk ik verkeerd?

weet iemand of deze nog komen?

 

alvast bedankt

yeah

Djee 16 August / 2020 / 10:02

Testdagen worden over het algemeen kort voor het moment afgekondigd ivm.....de wind, maar ze zijn er nog degelijk wel. Houd de shops in de gaten, zoals Versus. 

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

MarioH 16 August / 2020 / 13:54

Ook kan je altijd aankloppen bij een shop om te vragen of je iets mag testen. Vinden ze 9 van de 10 keer prima.

 

MarioH

KiteShallow 16 August / 2020 / 16:55

Brouwersdam - Natural High, even bellen voor merk en maat, juiste wind bestellen, kan altijd testen

brwrr 19 August / 2020 / 10:01

Bij Versus kun je de Core XR6, Ozone Edge, North Orbit en TEN Velox testen. Je kunt ze meenemen naar je eigen spot en de volgende dag terugbrengen. En je hoeft niet op een testdag te wachten.{#emotions_dlg.thumbsup.gif}

 

Leon van Bergen 19 August / 2020 / 11:56

Kitemana heeft ook een groot assortiment Demo's en die gasten helpen je altijd graag en geven je zo een demo kite mee naar je spot.

Djee 22 August / 2020 / 10:08

Versus heeft morgen een testdag 

 

Testdag 2020 #2
Jumpteam Scheveningen


 Zondag 23 Augustus - 11:00 / 16:00

Langzaam komen er steeds meer 2021 kites op de markt dus er is weer genoeg nieuws te testen!
Zondag staat er een mooie 20 knopen voorspelt uit het westen.
Een prima dagje om kites, boards, wings en foils te testen!
Om die reden organiseren wij (samen met o.a. teamriders en extra testmateriaal van Naish) een testdag bij Jumpteam.

Ons team staat klaar om je te helpen. 
>Navigeer direct naar de testlocatie<
en vind ons bij de Versus-vlaggen!

Voorspelling: 20 knopen - W 
Aanstaande Zondag 23 Augustus
Tijdstip: van 11:00 tot 16:00 uur

Kom langs, vul je gegevens in en TEST GRATIS het nieuwste materiaal.
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)