Nieuwe lijnen van duotone

Door: sanderbofficial Reacties: 3 Hits: 1087
sanderbofficial 13 September / 2020 / 10:31

Wat denken jullie, zijn de nieuwe lijnen van duotone (SK99/FLITE99) een beetje betrouwbaar? Ik heb goede hoop, de oude lijnen waren bagger, ook wat slijtage betreft.

 

Heeft iemand meer info over SK99 lijnen die ze gaan gebruiken, naast de info die duotone leverd (wat theoretisch gelul is) ben ik benieuwd of er kenners zijn en me kunnen vertellen of t echt goed spul is.

 

Thanks :) 

FeRNandeZ 13 September / 2020 / 18:40

Heb me twijfels, komt bij zelfde fabrikant Teufelberger vandaan. Ook de vorige lijnen zullen op de testbank best wel goed zijn geweest, kwa stretch en trek. Maar met name de coating was erg slecht waardoor lijnen snel bleven haken, snel kinkten en snel slijten en zand en vuil opnamen tussen de vezels. Een goede coating die door en door in je lijn zit, beetje stijve gladde sk99 zijn vaak de beste.

De nieuwe lijnen hebben ook weer iets raars, een draadje van ander materiaal in de dynema lijn mee-gewoven, heb me twijfels of dat nou echt wel handig is.

Maar goed slechter dan de vorige zal het vast niet zijn....

 

kantje board !

Leon van Bergen 13 September / 2020 / 18:54

Ik heb de 2021 Click bar besteld, ik laat jullie weten hoe de lijnen zijn! Overigens nooit wat gehad met mijn 2018 Click bar en die heb ik mega veel gebruikt incl. loops..

sanderbofficial 13 September / 2020 / 19:43

Heb hem zelf ook besteld leon, maar was toch wel benieuwd hoe goed die lijnen nou waren :D desnoods zelf nog maar waxen

Last edit by: SANDERBOFFICIAL