Is kitestuff.nl betrouwbaar?

Door: Juroska Reacties: 6 Hits: 1484
Juroska 16 August / 2021 / 15:39

Meer dan een week geleden bestelling geplaatst op kitestuff.nl, nog niet aangekregen, antwoorden niet op mail en nemen de telefoon niet op.

Nog iemand hier bestellingen geplaatst ?

Juroska had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 12 - 18 knots op zijn Cabrinha Nomad (2012)

Leon van Bergen 16 August / 2021 / 16:12

Ik heb er twee keer iets besteld, 1e keer kreeg ik de verkeerde maat en de andere keer duurde het zo lang (een maand ipv morgen binnen) dat ik alles annuleerde. Ik heb me altijd verbaast dat ik zo weinig slechte berichten over hun voorbij heb zien komen maar wat een drama bedrijf.

Last edit by: LEON VAN BERGEN

Juroska 17 August / 2021 / 15:20

Ik ga een klacht indienen bij de ECC, wat een ellendige winkel.

 

18/09/2021

Dat zal ik uiteindelijk niet doen, probleem is opgelost.

Het is niet zozeer een ellendige winkel, maar eerder een ellendig bepaald persoon.

 

Last edit by: JUROSKA

Juroska had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 12 - 18 knots op zijn Cabrinha Nomad (2012)

dapee2 24 August / 2021 / 14:40

was vroeger van Mario..... toen was het een keurige zaak.

die heeft het toen jaar of 8 geleden verkocht aan Vincent Jansen, die heeft een berg internetshops (stuk of 50???)

heb er toen nog 1 x kites gekocht maar gaf redelijk wat gedoe.

 

dapee2 had een 3 sterren sessie in Vrouwenpolder met maar liefst 20 - 23 knots op zijn Naish Pivot (2018)

Mushroom 30 August / 2021 / 14:39

vetrouw alleen jezelf. 

jenssurf 15 September / 2021 / 09:57

Bij bestelling van een 2020 board bleek die niet meer op voorraad. Ik werd direct gebeld en voor een hele scherpe prijs werd me een 2021 model aangeboden. Antwoord op de mail gaat ook direct en s avonds ook nog antwoord. In mijn ervaring is het een hele nette shop. 

Juroska 18 September / 2021 / 13:46

Vandaag telefoon gehad van Kitestuff.nl, Nederland. Een bijzonder onaangenaam persoon beval mij om deze post onmiddellijk offline te halen.

In eerste instantie dacht ik, ok ik zal dat doen, want uiteindelijk is het probleem opgelost geweest. Maar de persoon bleef maar doorrammen, dat het eigenlijk mijn fout was want ik was niet bereikbaar. Dat heeft mij van gedachte doen veranderen.

De persoon beweerde dat men mij telefonisch hebben proberen te bereiken, maar dan had ik dan wel gezien. In mijn telefoongeschiedenis is trouwens niets terug te vinden. Nota bene begint de persoon één van mijn e-mails voor te lezen en vraagt dan, is deze van u? Als hij mij dan toch had proberen bereiken, en via telefoon lukte zogezegd niet, waarom dan niet gereageerd op de mail?

Hier de nuances:

Uiteindelijk heeft het 2 weken geduurd voor ik mijn bestelling binnen had. Op zich vind ik dat niet erg, wat bijzonder vervelend was, is het totale gebrek aan reactie van Kitestuff.nl. Dan breekt er aan de klanten kant paniek uit: "is dit wel een betrouwbare shop"?

Zeker 3 mails gestuurd waarop niet gereageerd werd. Een 5 tal keren proberen bellen, steeds een antwoordapparaat met er zijn zoveel wachtenden voor u. 20 minuten gewacht, maar dat bleef steeds hetzelfde.

Uiteindelijk heb ik iemand vast gekregen van de Belgische afdeling, en die was heel vriendelijk, en wist mij te zeggen dat het bestelde product niet voorradig was, maar ze konden mij een variant sturen, en dat was ook ok voor mij. Binnen de 2 dagen had ik toen de bestelling binnen. Na die ervaring was ik vastbesloten om terug te kopen bij Kitestuff.nl, maar die laatste telefoon heeft dat natuurlijk verprutst.

 

 

 

Juroska had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 12 - 18 knots op zijn Cabrinha Nomad (2012)