actuele wind weg?

Door: Magic_Ed Reacties: 8 Hits: 1956
Magic_Ed 09 September / 2021 / 08:52

Sinds een week of 2 werkt de actuele wind waarneming & de voorspelling niet meer. Is dit permanent of wordt er gezocht naar een oplossing? Vond het altijd fijn om in één overzicht de groene balletjes te zien :)

w w w . v e r s u s s h o p . n l

FlyingFox95 09 September / 2021 / 09:47

Op apple is hij sowieso al een tijdje weg. Heb het opgelost door naar hun mobiele website te gaan. Vervolgens een snelkoppeling op je bureaublad te maken. Werkt op de website namelijk wél

RobbyNitroz 09 September / 2021 / 11:19

Ja super vervelend. We krijgen een deel van de data door van Buienradar. Buienradar hoort bij RTL en die zijn overstapt op Akamai voor clouddiensten en die hebben het ip adres van Hanglos geblacklist omdat Akamai vindt dat wij de de servers te vaak raadplegen. Buienradar is een vriend van Hanglos en heeft bij RTL aangeklopt maar die zijn niet zo rap. Gaat goedkomen heeft Buienradar me verzekert!

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

DM2008 09 September / 2021 / 16:52

Gelukkig maar, Hanglos heeft een prima interface met de spots op het kaartje, alleen het schuiven en zoomen werkt niet erg handig vanaf iPhone

Emir Zeric 10 September / 2021 / 10:28

Ben blij dat die weer in de lucht is!   Bij mij staat die echt op nummer 1 plek!

Lekker bezig mannen!!!

Emir Zeric had een 4 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 18 - 31 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2019)

Magic_Ed 12 September / 2021 / 11:40

Thanks Rob, werkt weer {#emotions_dlg.pompom.gif}

w w w . v e r s u s s h o p . n l

ESComputers 13 September / 2021 / 19:46

Hebben jullie de kite app niet op je telefoon, wel een goede vervanger sinds actuele wind weg is uit de Apple store. https://appadvice.com/app/de-kite-app/1536250785 De optimale knop is top!

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

Magic_Ed 17 September / 2021 / 09:05

Als ik kan kiezen tussen een shortcut naar een webpagina en een app... kies ik voor de shortcut. 

w w w . v e r s u s s h o p . n l

FeRNandeZ 17 September / 2021 / 20:04

Wist ik ook niet maar als je een Iphone hebt, dan ga je in Safari naar de website, en dan kies je in het menutje add to homepage. Je krijgt zo gewoon de weppage als App op je bureaublad en icoontje het werkt perfect voor Actuele wind. 

kantje board !