-voordat je iets verliest-

Door: surfbastiaan Reacties: 4 Hits: 1140
surfbastiaan 31 May / 2018 / 19:57

Dag iedereen!

het is weer lekker warm en veel mensen zijn weer lekker aan het kiten, dat betekent dat ook veel mensen hun boards kwijtraken! dit is mij in de afgelopen jaren ook al meerdere keren gebeurd.

En hoewel het vast en zeker al vaker op dit forum heeft gestaan wil ik iedereen aanraden een Be-Traceable sticker van de KNRM te bestellen. deze zijn gratis te krijgen, worden thuis afgeleverd, en je hoeft niets permanent op je board te schrijven. zelf maak ik er al een tijdje gebruik van en ze houden het goed!

hier kan je ze bestellen:

https://www.knrm.nl/bestellen/veiligheid

hopelijk hebben jullie er wat aan!

MVR, surfbastiaan

 

Leon van Bergen 01 June / 2018 / 09:17

Goeie, heb ze ook op mijn materiaal zitten en het scheelt de persoon die hem vind zoekwerk naar de eigenaar en vooral als de reddingsbrigade hem vind een hoop werk.

 

 

boele 06 June / 2018 / 12:42

ander idee
ik heb  op mn bar/lijnen pigtails gezet (zou ik sowieso eropzetten omdat de standaard bigtails slijten) en wat van die naam labels besteld met mn naam en telefoonnummer en erop genaaid.. dus 1 van mn lijnen heeft altijd een  telefoonnummer aan het uiteinde.. 2 minuten werk bar komt altijd terug {#emotions_dlg.pompom.gif}

kost een paar euro voor 20 van die labels geloof ik.. doe je dus je leven mee

Lekkah Beukuh

Djee 06 June / 2018 / 21:38

bar komt altijd terug {#emotions_dlg.pompom.gif}

Boomerang? Nog nooit een bar verloren gewoon kwestie van opletten met opruimen, ff een check heb ik alles? Ja? Oké vamos.

 

Op de kite je nummer + naam zetten is wel aan te raden voor als het echt fout gaat en je deze kwijt raakt.

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

dpeters 17 June / 2018 / 20:04

Goeie!

Gisteren board kwijtgeraakt (zonder naam/nummer erop) en vandaag had iemand hem gelukkig (!) gevonden EN mijn bericht erover op hanglos gezien. Maar dat was veel geluk.

Nu naam en nummer erop, maar ga zeker ook stickers bestellen.

Dank voor de tip!