Het verhaal van de vergeten trapeze op KWZ

Door: Jasper87 Reacties: 9 Hits: 1631
Jasper87 29 July / 2018 / 16:48

Hoi!

Zaterdagavond 28 juli ben ik mijn trapeze vergeten op kornwederzand. Hij is van prolimit, Maat S. Ik heb 'em op het grasveld laten liggen volgens mij.

Ik hoop dat iemand 'em heeft meegenomen en dit leest! Mijn nummer is 06-23912667.

Groeten, Jasper

Jasper87 30 July / 2018 / 07:05

Hij staat inmiddels op marktplaats zie ik... {#emotions_dlg.nosmile2.gif}Hopelijk reageert de verkoper.

http://link.marktplaats.nl/m1307893451?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Last edit by: JASPER87

mbkiteboarding 30 July / 2018 / 09:16

Heb reactie gestuurd en gevraagd naar de maat.

No wind, no problem https://youtu.be/DgobbpLq9As

Jasper87 31 July / 2018 / 15:33
  • de volgende ochtend een bod gedaan van 500 euro (om andere kopers af te schrikken {#emotions_dlg.coool.gif}) en nog een berichtje gestuurd. Geen reactie.

  • Er wordt wel gereageerd naar een Hanglos-forumgenoot! (die mij de screenshot weer doorstuurt):

  • De oplossing was snel bedacht:

  • Snel bezig met het verzamelen van een paar vrienden die mee willen als knokploeg (voor het geval een verdwaalde Hells Angel) ‘em gevonden heeft.
  • Toch maar even de politie bellen of zij nog tips hebben. Zij adviseren om er niet heen te gaan en geven aan dat ze het gaan oppakken.
  • Een uurtje later word ik gebeld door een vrouw. Zij geeft aan dat haar zoontje van 9 jaar de verkoper op marktplaats is. Zij had gegoogled en vond mijn extra informatie met details (waarschijnlijk doelde ze op deze Hanglos-post). Hoe dan ook: Ik mag de trapeze weer ophalen.
  • De politie heb ik afgebeld en de trapeze heb ik opgehaald. Met als gratis tip om de volgende keer gelijk eerlijk te reageren. En als tip richting mijzelf om mijn spullen nooit meer op het strand te laten slingeren... 

mbkiteboarding 31 July / 2018 / 18:48

Graag gedaan.

No wind, no problem https://youtu.be/DgobbpLq9As

Leon van Bergen 31 July / 2018 / 18:51

Jeetje wat een verhaal, ongelofelijk!

Eerlijk gezegd vind ik het net zo ongelofelijk dat mensen hun spullen laten liggen, je board verliezen in zee oke maar je dure materiaal achter lten op de spot gaat er bij mij echt niet in...

Last edit by: LEON VAN BERGEN

Kitemen 01 August / 2018 / 08:19

@Leon ik snap je reactie maar een moment van stress of haast en t is soms gebeurt. Ook ik check wel 3x voordat ik weg ga of ik alles heb. Ook de volgorde van opruimen kan soms helpen. Altijd rol ik eerst mn bar op dan pas mn kite...doe je het andersom dan kijk je soms over je bar heen. Ja en dan kom je er soms pas de volgende sessie achter. Wetsuits en trapezes hangen mensen vaak ergens overheen met omkleden en vergeten het dan ook.

Jasper87 01 August / 2018 / 08:19

Heb je helemaal gelijk in. Zal mij denk ik ook niet zo snel meer gebeuren.

Achteraf bekeken begrijp ik wel waardoor het gebeurde: Ik kwam vol enthousiasme van het water af, was druk aan het praten/nagenieten met een paar anderen, iemand anders heeft mijn spullen in de auto gelegd, er heeft nog iemand een pomp geleend en tot slot werden op mijn spullen nog andere spullen van iemand anders gelegd... Ik heb nog naast de auto gekeken, daar lag niets meer, dus ik ging er vanuit dat ik alles had. Zonder verder na te denken. Zoals gezegd, gebeurt mij denk ik niet zo snel nog een keer!

Jeroen Schoots 01 August / 2018 / 09:24

Haar zoontje van 9 heeft hem op marktplaats gezet{#emotions_dlg.confused.gif} vaag verhaal,maar fijn dat je hem terug hebt!

 

KiteShallow 01 August / 2018 / 18:57

Alles aanhouden bij de auto uittrekken en erin gooien. Alleen kite, bar inpakken met je pomp en board mee slepen. Ik hoop dat mij dit overkom.