Verloren Brunotti Buster 2017 kiteboard 10-08 Wijk aan zee

Door: JessedeJong Reacties: 6 Hits: 1075
JessedeJong 10 August / 2018 / 08:48

Hi,

Ik ben vandaag bij wijk aan zee mijn Brunotti buster 2017 verloren.

Heeft iemand deze gevonden? Mijn nummer is 0681055142

Jesse

Afbeeldingsresultaat voor brunotti buster 2017

 

 

Magic_Ed 12 August / 2018 / 14:54

3 minuten nadat je wegliep, upwind richting Aloha, heb ik je board in zee gevonden en aan land gebracht. Neergelegd bij windsurferspaadje. Waarom je nadat je me vroeg rond te kijken meteen naar Aloha liep snap ik nog steeds niet. Met opkomend water en ZW wind zal je board echt niet richting Aloha drijven.

Wat er daar verder met het board is gebeurd weet ik niet. Heb nog wel geprobeerd je te vinden door terug te varen naar Aloha (dat ging niet met board in hand ivm net te weinig wind), maar daar zag ik je niet meer.

Tip voor mensen die hun board kwijt raken: bepaal waar je je board voor het laatst zag (gebruik meerdere punten aan land: strandtent, schoorstenen, vlaggen, vuurtorens), inclusief afstand tot strand. Bepaal waar je board heen zal drijven aan de hand van stroming en wind (op zee moet je altijd weten welk getij er is en dus wat voor stroming er staat). Vervolgens weet je dus vanaf waar je gaat zoeken en kan je redelijk goed voorspellen waar je board heen gaat.

w w w . v e r s u s s h o p . n l

Djee 12 August / 2018 / 15:46

Bepaal waar je board heen zal drijven aan de hand van stroming en wind (op zee moet je altijd weten welk getij er is en dus wat voor stroming er staat). 

 

En hier verlies je 90_95% van de kiters.

 

Top dat je het boardje gered heb {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Last edit by: DJEE
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

davidoff23 16 August / 2018 / 11:22

Kite depoweren, op 10-11 uur en upwind bodydraggen. Zorgen dat je 'achter' je board komt. Dan ben je de stroming ver voor. 

leren ze dat niet meer tijdens de lessen???

Kite nu al ruim 15 jaar en nog nooit m'n board kwijtgeraakt. 

In wind we trust.

davidoff23 had een 5 sterren sessie in Egmond aan Zee met maar liefst 25 - 33 knots op zijn North Rebel (2017)

MaartenJKL 17 August / 2018 / 22:14

Bedankt voor de tip , plaatje verwijderd met telefoonnummer erop.

Last edit by: DJEE

JessedeJong 18 August / 2018 / 12:13

Bedankt! Board is gevonden!!!

MaartenJKL 18 August / 2018 / 17:59

Top! No problem