Gopro hero 6 verloren 2 Oktober rockanje (2e slag)

Door: Simon__ Reacties: 4 Hits: 929
Simon__ 03 October / 2018 / 11:39

Hallo,

 

Zoals de titel al zegt ben ik mn gopro tijdens het kiten verloren. Hij zat aan een body mount, maar deze was oud en de gesp kwam los bij een val en tijdens het body draggen om mijn bord weer te pakken wat het hele tuigje van mij af gegleden.

Er ligt nu dus ergens bij rockanje een gopro hero 6 met supersuit en body mount in het water, als deze weer op het strand aanspoelt en wellicht door een van jullie wordt gevonden hoor ik het graag..

 

Alvast bedankt, fijne dag verder

Simon

Tim_Veer 03 October / 2018 / 18:04

Ik lees niet dat er ook een floaty aan zat. Gopro in supersuit zinkt naar de bodem naar mijn weten.
(Spreek helaas uit ervaring, heb een hele lange opname gemaakt van onder een waterval, beelden nooit meer kunnen zien) 

Tim_Veer had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 20 - 30 knots op zijn SlingShot Rally (2016)

Leon van Bergen 03 October / 2018 / 19:51

Een Gopro past ook niet aan een Chesty als je er een floaty op doet...

Zwaar is hij inderdaad wel, kans daardoor dat hij aanspoelde is kleiner.

et1961 04 October / 2018 / 19:37

Welke mount je ook gebruikt, gebruik altijd een safety lijntje!

En tip 2, zet in de root van je SD kaart een text file-tje met je contactgegevens. Mocht iemand hem vinden dan zijn jouw contactgegevens iig te achterhalen!

et1961 had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Crazy Fly Sculp (2017)

Simon__ 24 October / 2018 / 09:39

Dankjewel voor de tips!

 

Ik geloof dat ik inderdaad een word documentje met contactgegevens op de SD kaart had gezet, maar doordat ik meerdere SD kaartjes had, weet ik dit helaas niet zeker.

 

Voortaan zal ik zeker een extra koordje aan mn gopro doen.. Had verwacht dat de chesty mount vast zou blijven zitten, maar als je valt na een sprong is dit blijkbaar niet het geval.

 

Als hij alsnog ergens wordt gevonden kan er met mij via hier contact op worden genomen ;)