Rockanje North suefboard TT verloren 1e slag 12/10

Door: Lisannevd Reacties: 3 Hits: 981
Lisannevd 12 October / 2018 / 18:49

Update: ben jij/ken jij de mogelijke vinder van goede wil, breng ons even in contact!

Vader en zoon, rossig (half lang) haar, Volvo XC 90 kitend op strandslag 2 Rockanje gister vrijdag 12/10.

meerdere kiters hebben zich gemeld die vader en zoon gesproken en/of gezien hebben met het board. Ze zijn van goede wil om het board terug te krijgen bij de eigenaar (bij mij)! Graag kom ik met hen in contact.

06 52663775

Delen en taggen wordt gewaardeerd! Aardigheidje voor de link en de beschreven vinder

Thony 13 October / 2018 / 11:31

Hee Lisanne, hou marktplaats even in de gaten, of plaats een zoekopdracht zodat je berichten krijgt als er 1 aangeboden wordt. Hopelijk heb je de hond wel terug gevonden!!

Was gisteren een mooie sessie tot en met de zonsondergang, hopelijk de volgende keer beter voor je! groet, Thony

Lisannevd 13 October / 2018 / 12:10

Update: ben jij/ken jij de mogelijke vinder van goede wil, breng ons even in contact!

Vader en zoon, rossig (half lang) haar, Volvo XC 90 kitend op strandslag 2 Rockanje gister vrijdag 12/10.

meerdere mensen heben zich gemeld die hen gesproken/gezien hebben met Het board. Ze zijn van goede wil om het board terug te krijgen bij de eigenaar (bij mij)! Graag kom ik met hen in contact.

06 52663775

 

Djee 13 October / 2018 / 12:14

En dit is hem niet?  http://hanglos.nl/forum/kite-discussie/topics/318536/waveboard-gevonden-rockanje.html?ref=activetopics

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)