Verloren bij Schellinkhout: RRD kite + North bar verloren

Door: arnebleijenberg Reacties: 4 Hits: 809
arnebleijenberg 01 August / 2019 / 07:17

Goedemorgen!

Ik ben gisteren (31-7-2019) mijn (ingepakte) kite verloren bij Schellinkhout! Heeft iemand hem gevonden?

't Is een RRD Vision 12m in een witte tas, met in zijvak een North clickbar. 

De vinder staat een royaal vindersloon en eeuwige dank te wachten!!

 

Alvast veel dank,

Arne Bleijenberg 

(emailadres: arnebleijenberg[AT]gmail.com)

theEagle 01 August / 2019 / 11:15

 

Balen!   Ik kan je helaas niet helpen als behalve de tip je bericht ook op Facebook groep NL kitesurfers  te plaatsen. 

 

https://www.facebook.com/groups/287120964636016/

 

Ik geloof dat je mij ook nog aansprak omdat ik met lege RRD tas liep voor mijn blauw-witte Vision 9m.  Was ook het moment voor boefengajes om in stromende regen iets weg te pakken...helaas. 

Succes,  gr. Gerrit.

never stop exploring

theEagle had een 3 sterren sessie in Medemblik met maar liefst 12 - 15 knots op zijn Flysurfer Speed4 Lotus (2014)

arnebleijenberg 01 August / 2019 / 11:31

Dank voor de tip Gerrit, ga ik doen! Nee dat moet iemand anders zijn geweest want het was de hele avond droog vanaf moment dat ik er was. 

 

theEagle 01 August / 2019 / 22:01

ah,  ok.  Toen ik er was - middaguur - werd er ook een RRD kite in tas gezocht ... vandaar.  Succes verder,  grtz. 

never stop exploring

theEagle had een 3 sterren sessie in Medemblik met maar liefst 12 - 15 knots op zijn Flysurfer Speed4 Lotus (2014)

Guit 02 August / 2019 / 20:47

Idd balen overdag is mijn kite tas verplaatst door een mede kiter die een kite wilde zekeren alleen als je iemand anders zijn spullen verplaatst dan loopt diegene (ik dus) zich een ongeluk te zoeken!!!!! mijn advies laat materiaal gewoon  liggen tenzij het gevaar geeft voor omstanders.