Core GTS5 9m gestolen slufter

Door: Pandemic Reacties: 7 Hits: 1210
Pandemic 27 October / 2019 / 22:53

Zaterdag 26 oktober rond 17:00 is mijn Core GTS5 9m gestolen bij Slufter.

Kite zat in bijbehorende tas met eraan een zwarte Core XL pomp en in het voorvakje zat een action cam (TomTom Bandit) en m'n autosleutels.

 

Heb jij die dag iemand met zo'n tas zien lopen of is je iets anders opgevallen, laat het me weten!

Kitehert 28 October / 2019 / 08:22

Dit is wel een beetje de nachtmerrie van elke kiter. Onze sport is gebaat bij eerlijke mensen.

Strekte joh, ik hoop dat je er iets van terugvindt.... 

Kitemen 28 October / 2019 / 12:50

Was super druk zaterdag...maar had je meerdere kites mee omdat je een volle tas liet staan! Idd nachtmerrie maar niets voorbij zien komen van een gevonden tas dus vrees t ergste...

Pandemic 29 October / 2019 / 12:34

Had 2x 9m mee: eigen kite die niet goed was, en filmpje van moest maken voor garantie (deze is gestolen) en een leenkite, om ook te filmen om mee te vergelijken. Daarna met de leenkite zelf nog even gaan kiten, en toen is mn eigen kite + camera met filmbewijs + autosleutels die in de tas zaten gestolen...

Kitehert 29 October / 2019 / 23:39

"...maar had je meerdere kites mee omdat je een volle tas liet staan!..."

 

Dat is toch precies wat heel vaak gebeurd? Twee maten kites mee en met de 'best fit' ga je t water op...

Leon van Bergen 30 October / 2019 / 07:49

Ja en die andere laat je in de auto liggen en niet op het strand, zo vaak gebeurt dat helemaal niet..

Kitemen 30 October / 2019 / 10:21

"Ja en die andere laat je in de auto liggen en niet op het strand" exactly, en zeker als het zo druk is als zaterdag! Blijft gewoon zwaar klote maar het was zo onoverzichtelijk dat sociale controle haast onmogelijk was.

Jaak 30 October / 2019 / 15:18

Ik doe het ook weleens hoor, bij net wel, net niet een  bepaald maat meteen 2 kites meenemen. Dat scheelt 5 min heen en weer geloop. Hier is het echter meestal minder druk dus dat scheelt natuurlijk. Vnl van die sleutels is bijzonder vervelend want sta je daar plots vast natuurlijk. Ik steek ze zelf ook altijd in mijn kitezak maar ga eerst toch maar eens zo'n keypod bestellen want vroeg of laat...