Lost: Nobile TwinTip, Wijk aan Zee Pier, 4-1-20

Door: FeRNandeZ Reacties: 3 Hits: 681
FeRNandeZ 04 January / 2020 / 19:33

Ai Ai, ook shame voor mij in 20jaar, dus toch vandaag een boardje verloren, beetje door luiigheid/puur pech.  4jan 11.30 Wijk aan zee, ca 60m bij de pier vandaan net wat boven de verste golfsurfers. Niks bijzonders eigenlijk, kwam een grote bak aanrollen, hij nam mijn boordje mee en er was veel schuim zag hem zo gauw niet.  

Wind was pal west, klein tikkie zuid.  Veel schuim/golven, dus dacht hij zal wel richting strand zijn met de golf, maar daar was ie niet, terugdraggen is kut met west (en koud luiigheid) denk wacht wel even, (waren heeel veel kiters golfsurfers etc op het water daar),  maar helaas boardje is dus niet meer aangespoeld.

 

Denk dat ie toch naar de blokken van de pier is gegaan ipv het strand. Pier was afgesloten, dus heb verder niet meer gezocht.  Anyway redelijk gaar board (twintippie), maar mocht iemand hem nog vinden hoor het graag. 

kantje board !

richardkiter 04 January / 2020 / 23:07
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

beng 12 January / 2020 / 11:18

Hoi Hans, misschien hebben we 'm gisteren gevonden (zie FB).

Last edit by: BENG

FeRNandeZ 12 January / 2020 / 19:04

Hey heb een berichtje gestuurd via Facebook, hehe zou lachen zijn, kan me niet voorstellen dat ie nog erg heel is. 

Denk dat ie dan idd tussen de blokken heeft gelegen en bij ruig en hoogwater zuidwest er weer uit is gekomen.

 

****Update, ff doorzoeken nog,  het was een ander Nobile Boord,  niet die van mij****

 

Last edit by: FERNANDEZ
kantje board !