Gevonden Zandmotor Kiteboard

Door: Julez Reacties: 12 Hits: 1570
Julez 29 March / 2020 / 18:27

Op zaterdag 28 maart 2020 heb ik wat ver(der) op zee bij de Zandmotor spot een kiteboard gevonden. Helaas zonder KNRM sticker, en ik heb niemand zien zoeken, dus werkelijk geen idee van wie deze is. Als jij je board kwijt geraakt bent (mogelijk Scheveningen of misschien wel verder..?) laat mij dan even het merk, het type, de afmeting, het serienummer of overige eigenschappen weten. Met een beetje mazzel heb je dan je boardje weer terug!

Groet,

Julian

BjornP 29 March / 2020 / 20:29

Hoi Julian,


Mijn broertje is vandaag zijn Duotone Select 135 verloren op scheef, please laat het dit board zijn ;-)

Bij de grab handle zit een zwarte woo houder.

Zie ook: https://www.facebook.com/groups/AmsterdamKiters/permalink/3334022169945865/

Groeten,

Bjorn

Last edit by: BJORNP
.:: Slufter ::.

Julez 29 March / 2020 / 20:46


Hi Bjorn,

Nee, sorry ander bord. Bovendien heb ik 'm zaterdagmiddag (de 28e) gevonden, niet vandaag! 

Duimen voor een andere eerlijke vinder ..

Groet,

Julian

BjornP 29 March / 2020 / 21:05

Ahh shit ik zie het, te snel overheen gelezen.

Groeten,
Bjorn

.:: Slufter ::.

Julez 02 April / 2020 / 16:51

Niemand die z'n (haar) board kwijt is en zoekt op de bekende fora? 
Niemand die weet wie z'n (haar) board kwijt is geraakt nabij Zandmotor/Scheveningen afgelopen weekend?

 

wazzaah 04 April / 2020 / 11:38

Ze kunnen maanden lang ronddrijven, soms ook vanuit Engeland, Belgie of Duitsland komen. Zet anders iig even het merk erbij dat is makkelijker.

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Julez 04 April / 2020 / 20:49

@WAZZAAH

Ze kunnen maanden lang ronddrijven,
ja, inderdaad, dat zou goed kunnen nu je het zegt
wel ziet het board er knap uit, geen UV-schade of aangroei, dus maanden zal het niet zijn.

> soms ook vanuit Engeland, Belgie of Duitsland komen. 
Engeland .. 't zou wat zijn

> Zet anders iig even het merk erbij dat is makkelijker.
RRD it is, kan alleen als ik verder terug zoek bij "Spullen Verloren/Gevonden!" niet iets vinden wat er op lijkt

Lucky Luuk 09 April / 2020 / 09:23

HOi,

Was het toevallig een blauw witte cabrina Tronic....met oranje vinnen. Ben deze op zaterdagmiddag 28e kwijt geraakt op de hoogte van Camperduin... lijkt mij stekt dat deze zo snel afdrijft maar ik hou de moed erin.

Julez 10 April / 2020 / 12:25

Hi Luuk,

Nee, het is een RRD. En 80km in een dag is wel pittig met de geringe snelheid van het board alleen.

Lucky Luuk 12 April / 2020 / 17:16

Dat leek mij ook niet logisch... but thanks any way

dude1 18 April / 2020 / 18:32

Is het een groen board van slingshot, groene bindingen. Iemand heeft bij onze club contact opgenomen of we iets gevonden hadden.

 

 

Cheers

davedej 18 April / 2020 / 19:19

" Hi,Lost my RRD v2 (2010) Placebo kiteboard 134x41 twintip (yellow/white graphics) off Eastbourne beach." 

(wel 1 jaar terug :) )

wetestkites.com

Julez 20 April / 2020 / 16:48

Dang .. ook niet {#emotions_dlg.nooo.gif}

Ik kom de eigenaar vast een keer tegen, ergens. {#emotions_dlg.yes_new.gif}