Airush 6m kitetas blauw met pomp gestolen of opgepikt Langevelderslag

Door: thommie84 Reacties: 4 Hits: 794
thommie84 29 June / 2020 / 23:37

Hoi,

Vanavond heb ik een blauwe airush 6m kitetas met pomp erin aan een gele prullenbak gehangen bij langevelderslag. Na een downwinder van een paar uur kwam ik terug +/- 2230 en was de tas weg. 
Heeft iemand deze wellicht gezien/meegenomen, dan hoor ik t graag! Thanks

Djee 30 June / 2020 / 06:45

Dat is niet echt slim als je gaat downwinderen en stellen dat hij mogelijk gestolen is {#emotions_dlg.bonk.gif}.

Niemand op het water, tas "op" het strand. Voor hetzelfde geld wordt de kustwacht /knrm voor je ingeschakeld.

Wss gewoon door een niet kwaadwillige meegenomen. 

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

thommie84 30 June / 2020 / 08:17

dat staat volgens mij gewoon in het bericht "gestolen of opgepikt"

Ik wil best even toelichten waarom de mogelijkheid er is dat hij gestolen is.

Op het moment dat we bij het strand aan kwamen, kwam de EHBZ naar ons toe met het verhaal dat er een bepaalde jeep rond rijdt die verloren spullen oppikt. Deze jeep en de personen schijnen dit al langer te doen en bekijken wellicht zelfs het verloren of gevonden forum van hanglos om te bepalen waar ze heen moeten rijden.

Orgineel bericht van EHBZ:

 

"Beste hebben even een camera van zandvoort gecheckt dit is vrijwel zeker de jeep met zo te zien op de webcam foto een soort grote dakbagage tas op zijn dak die jullie spullen hebben meegenomen bij langevelderslag....tis wat moeilijk te zien maar als politie zandvoort er werk van wil maken zijn de haarscherpe beelden zo op te vragen voor hun bij het strandhotel op boulevard van zandvoort...M.v.groet Leen van Duijn EHBZ Katwijk.

Kennen jullie toevallig die Jeroen Huisman die zijn board vanavond op Langeveld is verloren op zee toevallig....board is vrijwel zeker door deze personen opgepikt."

 

jobderidder 30 June / 2020 / 16:14

Zeker niet echt tactisch

 

Maar denk dat ik je blij kan maken een lithium?

 

Groetjes Job

 

thommie84 30 June / 2020 / 17:57

Ja! Een lithium! wat goed! M'n nr is 0651583539. Dan nemen we even contact op.

groet!