Texel, F-One Trax verloren

Door: YannickB Reacties: 10 Hits: 1191
YannickB 19 April / 2021 / 17:24

Zaterdag 17 april helaas door omstandigheden mijn geliefde F-One Trax vergeten op het strand bij Paal 17 op Texel. Kleine twee uur nadat ik het board heb laten liggen de vermissing ontdekt en direct teruggegaan in de hoop dat ie er nog zou liggen. Maar helaas al door de zee of iemand meegenomen. 

Ik hoop dat iemand 'm ergens tegenkomt! Er zit een Be Traceable-sticker onder één van de voetpads met mijn naam en telefoonnummer. 

Er zitten ook (delen van) verschillende stickers op het board, waarmee ik eventueel kan aantonen dat het mijn board is. 

Uiteraard een mooie beloning van 100 euro voor de vinder!

YannickB had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 18 - 22 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

richardkiter 20 April / 2021 / 08:28
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

YannickB 20 April / 2021 / 11:18

Thanks voor de link Richard! Ik heb zelf geen Facebook meer, maar mijn vriendin heeft een verzoek ingediend om lid te worden van die groep. Helaas nog niet toegelaten. 

Als iemand met toegang tot die groep daar mijn board ziet verschijnen, hoor ik het natuurlijk heel graag!

YannickB had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 18 - 22 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

zoow 21 April / 2021 / 07:13

Het bericht is al gedeeld in de groep {#emotions_dlg.thumbsup.gif} Verder op het eiland nog niks gehoord over een gevonden F-one Trax helaas

Gone with the wind > Kitesurfschool Texel

zoow had een 5 sterren sessie in Texel paal 17 met maar liefst 25 - 36 knots op zijn North Neo (2017)

Leon van Bergen 21 April / 2021 / 09:07

Yannickb, een Be-Tracable sticker ónder je voetpad???

Kitemen 22 April / 2021 / 08:52

ja die stickers zijn zo lelijk...maja beter iets dan niets ;) Ik liet hem toendertijd net een beetje uitsteken zodat je hem wel kon zien maar ook onder de voetpad idd.

Mnr_Afwas 22 April / 2021 / 11:47

hahaha.. jonge.. die sticker onder je pad drukken is echt een kut idee. Gaat er toch om dat dat ding, zodra gevonden, gecheckt kan worden? Niet eerst die pad er af schroeven en dan eens kijken wie er verdronken is in de tijd dat ze de schroevendraaier gevonden hebben. 

Leon van Bergen 22 April / 2021 / 13:03

Eens mnr_afwas !

YannickB 22 April / 2021 / 17:06

Thanks voor het delen in de Texel-groep, Zoow! {#emotions_dlg.worshippy.gif}

Over de sticker: Eens dat die sticker pontificaal op het board beter z'n werk zou doen, maar zoals gezegd ziet dat niet zo fantastisch uit. Risico afgewogen en voor de optie onder de hiel van de voetpad gegaan, omdat je die voetpad namelijk zo op kan tillen. Geen gereedschap voor nodig {#emotions_dlg.wink.gif}

YannickB had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 18 - 22 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

zoow 22 April / 2021 / 17:31

Hoi Yannick, is het board nu terecht? Gister kreeg de KNRM namelijk een melding dat er een surfer vermist wat, omdat er kitespullen waren gevonden.. 

Gone with the wind > Kitesurfschool Texel

zoow had een 5 sterren sessie in Texel paal 17 met maar liefst 25 - 36 knots op zijn North Neo (2017)

YannickB 22 April / 2021 / 17:36

Nee, board jammer genoeg nog niet terecht Zoow. Heb net boothuis De Koog gebeld, maar daar was helaas niks bekend over gevonden spullen. 

Last edit by: YANNICKB

YannickB had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 18 - 22 knots op zijn SlingShot RPM (2010)