Bloemendaal kitesurfen??

Door: RelaxeCor Reacties: 7 Hits: 4538
RelaxeCor 08 June / 2008 / 18:15

Hey kiters,

 

Effe een vraagje over kitesurfen @ Bloemendaal.

In Juli ben ik daar een lang weekend en dan gaat mijn kitegear uiteraard ook mee Smiley

Ik lees hier alleen niets over op deze site(zoek functie toont zelfs niets of werkt misschien niet) en bij de Kitespots staat niets over dit strand genoemd........

 

Kan ik daar gewoon me gear oplaten als het waait, of moet ik ergens richting Zandvoort of IJmuiden afzakken?

 

Alvast bedankt voor de info!! Smiley

 

See you

See you on the Water!!

Nature 08 June / 2008 / 18:22
Er wordt daar zeker gekite bij de winsurf/kiteclub anders stukje richting zandvoort is niet super ver .

Maar heb ze er zeer zeker zien surfen. volgens mij is t daar legaal toegestaan anders stukje afzakken naar the spot in zandvoort waar t altijd erg gezellig is!  
Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

-DAVE- 08 June / 2008 / 18:34

Gewoon lekker gaan!  Smiley  De zee is van iedereen....  Zoek gewoon een niet zo druk stukkie op zodat je niemand tot last bent.

Btw.  ik denk dat als er wind staat om te kiten dat je het vanzelf wel ziet waar de andere kiters zich ophouden  op BloemendaaHHllL.. 

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

RelaxeCor 08 June / 2008 / 19:19

Oke top Smiley

Thanks for the info!!!

 

Gaan met die banaanSmiley

See you on the Water!!

rumbamunga 08 June / 2008 / 19:23
als er geen bedden staan en het is niet druk zal er niemand wat van zeggen, maar maak geen ongelukken en val geen wandelaars lastig! je kunt er ook voor kiezen om niet voor de strand paviljoens te gaan. dus links va rapa nui of rechts voorbij de huisjes van woodstock. of rij naar parnassia daar is de surfclub.

TMK 11 June / 2008 / 08:15
Misschien kom ik er wel langs Smiley
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

ROON 13 June / 2008 / 21:48
  Bloemendaal is top-spot. Kiten alleen tussen paal 60,50 en 61,50, da's zo'n 300meter ten noorden van Parnassia. Zie ook spot-info http://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl/regio/index.php?location=getspots&spotnaam=Bloemendaal . Of www.surfclubbloemendaal.nl

Zeestock 06 November / 2010 / 21:17
ja, beter te laat dan nooit: zeestock dus. de kitesurf school van woodstock69. kom gezellig langs als je er weer eens bent
Kitesurf en kiteboard school op Woodstock69. Kom eens gezellig langs op ons strand te Bloemendaal aa