Den Bosch

Door: Rutger Reacties: 18 Hits: 3839
Rutger 18 February / 2004 / 13:43

Halee Kiters,

Kent iemand hier het Engelermeer in denbosch? Wordt daar weleens gekite en is het een goeie plek? ik wil wel gaan kiten maar om elke keer naar oostvoorne te rijden is ook weer zover dus ik wilde ff weten of je in de omgeving van den bosch ook goed kan kiten

 

alvast bedankt

 

Rutger

Fokke 18 February / 2004 / 17:16

meren? binnenland? niet aan beginnen.. vlagerig en diep en weinig ruimte om te starten en zomers vaak druk met recreanten = gevaarlijk.

 

 

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

hensel 18 February / 2004 / 17:30
nee, dat is niks. ik kom ook uit denbosch en g altijd naar brouwersdam of oostvoorne. je kunt ook naar brergen op zoom
Da za weh

Emiel 18 February / 2004 / 17:33
fokke, dat is een vooroordeel wat ik niet met je deel, binnenwater is namelijk super chill als je het gewend bent
Topsup.nl - Topsloep.nl

jobsie 18 February / 2004 / 17:35
ligt eraan waar je bent en in welke maand je der bent... alleen in de zomer is het te doen anders is het mij te koud...

Mario 18 February / 2004 / 17:47

fokke,wat heb je de laatste tijd tegen diep water???

 

WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

jobsie 18 February / 2004 / 18:07
: : :

jobsie 18 February / 2004 / 18:07

das eng...

en der kan naakt in voorkomen en dat kan niet in de wereld van kitesuren...:X

RobbyNitroz 18 February / 2004 / 23:27
de zee kan je tenminste staan de eerste 25 meter 8)

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

jobsie 19 February / 2004 / 08:56
>:)>:)>:)

Fokke 19 February / 2004 / 16:54

ik heb niets tegen diep water :?

 

ik kite altijd op scheveningen? was je ontgaan?

 

Wil eerste tijd dit seizoen wel wat vaker proberen op vlak/ondieper water te kiten ivm dat ik in hoog tempo ff wat leuke tricks erin moet pompen. Ik moet mezelf echt enorm daartoe pushen is me opgevallen vorig jaar :)

 

Maar binnenwater vind ik KUT ja. meer dan genoeg ervaring mee en 3x nix.

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Mario 19 February / 2004 / 18:06
nah,toen je naar cadzand kwam samen  met denis wildje ook liever ergens gaan varen waar het ondiep was en nu klaag je ook weer over diep water,dus begint op te vallen
WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

Fokke 19 February / 2004 / 18:21

ja want als ik in 500 berichten sindsdien 2x over diep/ondiep water heb gesproken valt het op :X

 

maar als het koud is vaar is liever ergens waar ik kan staan. 15 minuten flink koud water=dood.

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Mario 19 February / 2004 / 18:37
valt wel mee,vorig jaar maart ook een 20 minuten kunnen zwemmen en ghad het niet eens koud,en dat met een flink versleten steamer
WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

dom 19 February / 2004 / 20:08
ja maar vorig jaar maart was het ook te mooi weer en heb ik zelfs iemand zien zwemmen in zn zwembroekje broertje van sander dus das ook aanstellerij als je dan bevriest en ik heb vorig jaar maart kiteles gehad voor het eerst en dat ging perfect.
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

Mario 19 February / 2004 / 20:38
er zwemmen zelfs mensen op 1 januari,dat wil nog niet zeggen dat het water warm is
WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

dom 20 February / 2004 / 17:09
ja maar t was vorig jaar maart wel warm hoor ik heb uren in t water gestaan in maart.
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

FrEeZe 20 February / 2004 / 17:19

geweldig, echt bijna ELK topic gaat binnen 2 pagina's volledig off-topic :)

 

Maar 't lijkt wel of 't steeds kouder wordt man... heb ik eindelijk weer m'n set bij mekaar, krijg je dit :{

 

In maart is 't toch gemiddeld wel 10 graden lijkt mij :S

Sioux 25 August / 2019 / 12:35

Hoi , ben nieuw hier, Patrick 48 jr uit Den Bosch. Zijn er nog meer mensen uit Den Bosch die kiten en zo ja waar gaan jullie meestal heen? Ik ben beginner, heb eerst gewindsurft en heb me ingeschreven voor kitesurflessen. Ben vooral benieuwd naar jullie ervaring aangezien het kitesurfen niet evht in de buurt kan.