kiten algarve

Door: Quinten Reacties: 4 Hits: 1006
Quinten 16 March / 2013 / 18:40
Beste hanglossers,

Ik heb een vliegticket geboekt in mei naar Faro in Portugal.
Omdat ik er nog niet uitben waar ik juist in de algarve wil gaan kitesurfen heb ik nog geen hotel of b&b geboekt..
Ben van plan op de luchthaven een wagen te huren (met in het achterhoofd verschillende spots te kunnen opzoeken)
Heb nog nooit op golven gevaren maar lijkt me best wel een uitdaging, en heb me ook laten vertellen dat er ook vlakke water spots zijn.
Iemand tips, ervaringen of suggesties?
Let it out! :)

Groetjes Quinten

Martijn767 19 March / 2013 / 09:36
Alvor, top spot en omgeving!
Of helmaal aan het zuid-westelijke puntje van Portugal.
sponsored by: ME, Myself and my Employer (giving me time at Sal, Cabo Verde :) )

Martijn767 had een 4 sterren sessie in Cape Verde, Sal met maar liefst 15 - 22 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

RamonM 26 March / 2013 / 12:53
Hoe goed is het daar? Want ik ga eind april die kant op, helemaal in het zuid westen, maar was eigenlijk niet van plan mijn spullen mee te nemen. Het plan was relaxen en een beetje bodyboarden met het gezin. Maar als ik daar kans op goede wind heb is het misschien toch te overwegen mijn spullen mee te nemen...

RamonM had een 4 sterren sessie in Rockanje met maar liefst 20 - 26 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

Djee 26 March / 2013 / 13:34
Quote: RamonM - 26 maart, 2013 (13:53)
Hoe goed is het daar? Want ik ga eind april die kant op, helemaal in het zuid westen, maar was eigenlijk niet van plan mijn spullen mee te nemen. Het plan was relaxen en een beetje bodyboarden met het gezin. Maar als ik daar kans op goede wind heb is het misschien toch te overwegen mijn spullen mee te nemen...

Altijd je spullen meenemen.
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

ottolinden 20 April / 2013 / 22:22
Hi, vandaag weer een prachtige dag met helaas niet veel wind, Mijn zoon was er vandaag uit met zijn SUP students en heeft met dolfijnen gepaddelt. Volgende week weer goede wind en als je wilt heb ik materiaal voor je in mijn kite school, Kijk even op kite-algarve.com en dan oostelijk van Faro. Een plaatje of was het het paradijs. Ik heb alles om het hele gezin te vermaken. Fligh high. otto