Auto huren voor roadtrip Brazilie

Door: kitesurf123 Reacties: 7 Hits: 2543
kitesurf123 04 December / 2016 / 22:15

ha iedereen,

 

Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met het huren van buggys/ offroaders in de omgeving van Fortaleza. Een maatje van mij zit er nu, maar die heeft al met meerdere buggys stilgestaan. Aangezien we van plan zijn om een roadtrip te maken richting de westkust, zijn we opzoek naar een betrouw en goedkoop alternatief.

 

mvg,

 

Sando

rdeheld 04 December / 2016 / 23:03

Ik ken wel een belg (Rudy Scheepmans die kan je wel ff proberen )  in  1 dorpje voor cumbuco ( Icari) waar ik altijd een auto huur tegen schappelijk tarief, Heeft ook wel 4X4 maar die zijn wel een stuk duurder..
Blijft ook nog eens tricky, in sommige gebieden moet je wel op de hoogte zijn van het tij en eventueel drijfzand als je met de auto het strand op gaat 

West kust van brazilie?  

kitesurf123 05 December / 2016 / 07:58

hee RDEHELD,


Bedankt voor je antwoord. We hebben echt een 4x4 nodig aangezien we van fortaleza doorrijden naar het westen(ook verder dan Jerri). Heb jij misschien contactgevends van Rudy?

mvg

rdeheld 05 December / 2016 / 22:11

Je hebt Mail

Louwrens 07 December / 2016 / 17:22

Dag Sando,

 

Wij zijn net terug van een fantastische downwindertrip van Cumbucco naar uiteindelijk Barra Grande.(gevlogen op Fortelezza)

We hebben ettapes gekite tussen de 40-85km per dag!

Geweldige ervaring, met de mooiste accomodaties en meest stabiele windcondities.

We werden begeleid door 3 Jeeps via Sander van Downwind2jeri. Een geweldige gids die de beste Pousadas kent in dat gebied. Neem eens contact met hem op en groet hem van mij

 

groet  Louwrens (Zandvoort /Havanna groep)

 

Website: http://downwind2jeri.com

Mail: sandercumbuco@gmail.com

Sven1996 01 October / 2020 / 09:10

We hebben onlangs een zenuwinzinking gehad toen we naar deze stad verhuisden. En weet je, het moeilijkste om te vinden is busje huren Amsterdam. het volume is behoorlijk fatsoenlijk, meubels, apparaten. We waren op zoek naar de beste optie voor de kosten. Ik heb verschillende bedrijven persoonlijk gebeld, en ze hebben wat ruimteprijzen genoemd. Hier legde de Manager alles in detail uit, heel tevreden, en zelfs aangenaam verrast) we hielpen u een auto op te halen, zodat u alles zo snel mogelijk kunt verplaatsen. De auto arriveerde op de afgesproken tijd, we hadden verhuizers nodig, deze service wordt ook hier geboden. We waren tevreden - laden en lossen was snel, de verhuizers deden het goed, en betaalden strikt volgens het tarief!

Last edit by: SVEN1996

Djee 01 October / 2020 / 12:10

Oké? En dat na 4 jaar. 

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Leon van Bergen 01 October / 2020 / 14:37

Haha ik dacht hetzelfde!