roberts kitesafari.

Door: miriam Reacties: 18 Hits: 2454
miriam 12 September / 2017 / 21:50

https://vimeo.com/216984650?ref=em-share

 
vimeo.com
Robert's kite safari, verzorgt voor u een onvergetelijke ervaring down under Robert's kite safari, provides you with an unforgettable experience down…

miriam 12 September / 2017 / 21:52

Er zijn nog een paar plaatsen voor januari , dus book now for the best kite trip of your life .  

JeroenH 13 September / 2017 / 10:16

Vraagje gezien jullie al een tijdje veel reclame maken: waar zijn jullie als bedrijf geregistreerd en beschikken jullie over alle benodigde vergunningen en verzekeringen? Er zijn voor zover ik na kan gaan redelijk stricte reguleringen, zeker als je ter plekke dingen met touristen (ons dus) doet of natuurparken bezoekt en ik kan nergens jullie accreditaties vinden.

Bij de KvK staat alleen een tegelzetter met zelfde naam en telefoonnummer maar de sbi codes reppen niet van andere activiteiten. Het betreft ook een eenmanszaak dus geen verplichting om iets van de financiele positie te deponeren. Staan jullie in Australie wel als bedrijf geregistreerd?

Jullie noemen de ANVR maar jullie registratie kan ik niet vinden op hun website.

Lang verhaal kort: is wel legaal?

Sanka 14 September / 2017 / 12:14

Jeroen heb je tijd vrij ofzo ? Denk je dat dit het enige "bedrijf/organisatie" is dat zo opereert ? 

https://www.instagram.com/fountainfish/

Sanka had een 5 sterren sessie in Maasvlakte 2 met maar liefst 17 - 22 knots op zijn Airush ONE (2011)

JeroenH 14 September / 2017 / 16:10

Wtf?! Ik ben in die buurt in Jan/Feb en ben mij op een dergelijke trip aan het orienteren. Dit zou om 3500 euro gaan totaal. Zou jij dat klakkeloos overmaken? Ik ben ook ondernemer, eigen bv. Verder nog vragen?

Last edit by: JEROENH

Jansz 14 September / 2017 / 16:46

Hey Jeroen, met zo'n georganiseerde trip voorkom je wel het eeuwige gedoe dat de eerste dag op een spot altijd tegen valt. Zik weten precies waar wanneer en hoe laat. Rescue boot is ook wat van te zeggen. Je zit daar echt af en toe alleen op een spot en de afstanden zijn niet zoals in Nederland. Als er wat gebeurd ben je echt op jezelf aangewezen. Ook moet een groepsreis je ding zijn.

Aan de andere kant zijn de locale gasten erg behulpzaam. Zij zijn erg blij met toeristen. Via seabreeze kan je makkelijk contact maken. Moet je je niet als arrogante toerist opstellen. Dan zullen ze het snel laten weten. Vaak in Fysieke zin!! Haha. Voor 3500 eurie kan je het zelf wat langer uitzingen in dat gedeelte Van Australië, dan de twee weken. Ik heb deze trip in vijf weken zelfstandig gemaakt. Met gezin en camper. Echt geweldig. Top surf. Leuke locale gasten die je mee nemen en vertellen hoe en wat. Ik ben ook niet zo'n groepsmens. Dus is het vooral je eigen keuze. 

 

asluis 15 September / 2017 / 10:34

Ik ken div mensen die met Robert mee zijn geweest vorig jaar.
Ze waren allemaal zeer enthousiast en overwegen 2018 weer te gaan.
Waarom bel je hem niet op en informeer je even hoe of wat.
Zelf heb ik het ook hoog op mijn lijstje staan.

Sanka 15 September / 2017 / 10:59

JeroenNH als ik jou was zal ik dan lekker met ze gaan bellen of emailen ipv eigenwijs op het forum om alle registraties te vragen.. dat je een ondernemer bent kunnen we merken.  

https://www.instagram.com/fountainfish/

Sanka had een 5 sterren sessie in Maasvlakte 2 met maar liefst 17 - 22 knots op zijn Airush ONE (2011)

JeroenH 15 September / 2017 / 13:08

Je hebt helemaal gelijk Sanka. Foei Jeroen, dat soort dingen vraag je toch niet voor die paar centen. {#emotions_dlg.sbatje.gif}

@Asluis ik heb via via al wat meer info. Zit zeker met goede intenties in elkaar maar het risico ga ik niet nemen. De camper zat ik ook al naar te kijken. Is stukken goedkoper zoals Jans schreef alleen moet je dan ter plekke wat locals strikken om een downwinder mee te doen. Ik ga op Seabreeze verder rondneuzen. 

 

Djee 15 September / 2017 / 18:16

Legitieme vragen, die wellicht beter in eerste instantie in een email/belletje gesteld kunnen worden. Ken Robert alleen van zijn tegelkunsten. 

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Magic_Ed 16 September / 2017 / 10:17

Wat is er toch mis met openheid van zaken? En de antwoorden zijn voor belang van iedereen die (potentieel) mee wil en dus ook voor de ondernemer.

w w w . v e r s u s s h o p . n l

Djee 16 September / 2017 / 12:10

Dat klopt ed, echter wordt hier het een en ander in twijfel getrokken, zonder het bedrijf hier direct op aan te spreken en dat kan schadelijk zijn. Mochten er naar aanleiding van contact met het bedrijf nog steeds bedenkingen en/of kwalijke zaken zijn, meld het GRAAG zelfs. Op voorhand niet. Maar dat is slechts hoe ik er naar kijken, iedereen is anders. 

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

richardkiter 16 September / 2017 / 15:21

Ik zit te kijken naar de vliegtickets maar die zijn ook aardig aan de prijs sind ik er geweestb ben in 2014

of zit ik helemaal verkeerd te kijken ?

 

 

 

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

asluis 16 September / 2017 / 19:30

De prijs die Robert rekent zijn wel incl eten en drinken en hij weet natuurlijk de goede "secret spots" en dus geen gedoe met verkennen en uitvinden waar je wel en niet kunt kiten (bijv ivm rocks )
Ik zou hem niet zo snel afschrijven, die prijs is zeker ergens op gebaseerd

miriam 16 September / 2017 / 21:53

 

Jeroen, leuk dat je geïnteresseerd bent in Roberts Kitesafari. Ik vind je vraag terecht en begrijp jouw reactie, dus je bent van harte welkom te bellen. 

Robert mob:  +31 6 52090601

E-mail:info@robertskitesafari.com 

Verder staat het een ieder vrij contact met ons op te nemen bij vragen en/of opmerkingen over de Kitesafari.

---------------------------------------

Natuurlijk is een trip zelfstandig te organiseren, maar het is ook heerlijk als er voor je gekookt word en je tent klaarstaat met een opgemaakt bed na een lange dag op het water. 

Zoals Arjen zegt is de prijs inclusief eten en drinken, versnaperingen, jeeps bedden stoelen etc.etc.

Er zijn veel randverschijnselen waar je dan niet meer over na hoeft te denken. Wij hebben in al die jaren ook bijzondere lokalen mensen en locaties leren kennen, waardoor je toch weer net even andere spots aandoet en je na het kiten ook andere dingen ziet en meemaakt dan standaard. 

Ook is het prettig dat je niet alleen Kite op een spot die je niet kent en onverhoopt verlaten is.

Inderdaad, met een groep op pad gaan is een keuze voor ieder op zich! 

Tickets naar Australië variëren tussen de 1000,00 en 1400,00 Euro of meer afhankelijk van wanneer je boekt en bij welke maatschappij.

Vriendelijke Groet,

Robert

Panharing 17 September / 2017 / 18:52

Luitjes,

 

Ook "PanHaring Travel" organiseert kite safari's naar beneden onder, verzorgt voor u en door u. Gegarandeerd al je geld kwijt en onze hostessen zullen er alles aan doen om u een uitgekleed en uitgerust gevoel te geven. Met als sluitstuk een ontmoeting met de Great White. Wij vliegen met Aboriginal Airways. 

Voor info Paal 8 te Wijk aan Zee.

Afbeeldingsresultaat voor panharing

Ps: voorbehoedsmiddelen worden gratis verstrekt.

miriam 17 September / 2017 / 22:57

Toch jammer dat er mensen zijn die zich verschuilen  onder een andere naam , maar wel een leuke grap{#emotions_dlg.thumbsup.gif}

ik lach m,n ballen uit me broek ,{#emotions_dlg.pukey.gif}

Kitemen 18 September / 2017 / 07:54

Kom op beetje sarcasme is altijd fijn! Waardeer de luchtige humor van Panharing zeer zeker...de "Loesje" van Hanglos {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Magic_Ed 18 September / 2017 / 10:00

Nog steeds dus geen duidelijkheid over Kvk en ANVR. Als een bedrijf daar al niet normaal over kan communiceren...

w w w . v e r s u s s h o p . n l