Tips Brazilie 2017

Door: Tomas025 Reacties: 7 Hits: 1918
Tomas025 11 October / 2017 / 14:24

Hi allemaal,


Ik zit op dit moment in Paracuru Brazilie en vroeg me af of jullie nog tips hebben voor spots en hostels/pousadas die ik hierna kan bezoeken. Ook is het plan om ongeveer over twee en een halve week richting Jeri te gaan, iemand hier nog ervaring met hostels of pousada? Ik reis alleen dus ben opzoek naar een plek waar ook veel andere kiters verblijven.


Alle tips zijn welkom :)

 

Kitemen 11 October / 2017 / 17:10

Wat een toeval...zie de andere oproep mede-kiters in jericoacoara! Ik zou zeggen get connected.

MariellevL 16 October / 2017 / 15:14

Tomas, ik zit idd nu in Jeri, ik heb je een mail gestuurd :)

rtammie 17 October / 2017 / 00:02

Hoi Thomas,

 

Ik zit nu ook in Jeri.

Ik reis nog een week samen met vrienden en daarna blijf ik tot eind nov alleen. Ik ben van plan om naar het noorden te gaan tot Antis. Heb verder nog niets geregeld.

Tot wanneer blijf je in Brazil?

KiteActive 17 October / 2017 / 13:45

Wij verzorgen van 5 tot 19 november downwinders de kust af van Cumbuco via Jericoacoara naar Atins. Er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar voor deze downwinder via: https://kiteactive.com/nl/kitesurf-reizen/brazilie-downwinder/

Ilha de Guajiru is een echte aanrader de Barraca do Kite pousada. Hele chille pousada met veel gezelligheid. In Jericoacoara heb je heel veel hostels en pousadas waar je kunt verblijven. Wij verblijven altijd in Villa Medina. Niet echt een plek voor kiters maar wel hele mooi kamers op een goede locatie en hele vriendelijke mensen. Als je nog meer vragen hebt stuur ons een berichtje via info@kiteactive.com!

Cheers!

Waldo 17 October / 2017 / 16:32

Het aanbod van kiteactive kende ik niet toen ik eigen downwind Jeri-Atins begon te regelen voor een groepje van 4 in dezelfde periode. Eén persoon is weggevallen wegens ziekte, we hebben dus nog een plaats over in onze jeep. Bedoeling is om in betaalbare poussada's te blijven om de kostprijs wat lager te houden, we gaan voor 5 of 7 dagen naargelang hoe alles meevalt. Eerst een paar dagen golven opzoeken in Taiba.

rdeheld 17 October / 2017 / 20:12

Hi Waldo, ik ben ook nog op zoek naar een downwinder rond 20 November nog sugesties?

Waldo 19 October / 2017 / 15:15

Hi rdeheld, wij doen het tussen 13 en 20 ongeveer. Als je eerder kunt, ben je welkom vanaf de 11de in Taiba om samen te bekijken. We vertrekken vanuit Taiba.