Kite spots

Door: Erk Reacties: 4 Hits: 2648
Erk 29 January / 2018 / 19:27

Voor 14 t/m 28 Juli zoek ik een kitespot. Moet een kiteschool zitten die in engels les geven. Weet iemand een goede stek met een redelijke kans op wind?

E

boele 01 February / 2018 / 08:43

July 
Cabarete, Fuerteventura, Tenerife, Mauritius, Naxos-Greece, Raratonga, Leucate-France, The gorge-USA, Pirlanta-Turkey, Bol-Croatia, Foddini-Italy, Seychelles*, solomon Islands, Maui-USA, fiji, Tahiti, Essaouira-Morocco, Guincho-Portugal, el yaque-venezuela, rhodes-greece, levkada-greece, dakhla - morocco, Corsica, paros-Greece, porto pollo-Sardinia, Lanzarote, El Gouna-Egypt, Safaga-Egypt, Sinai, eilat-Israel, Paramali-Cyprus, Sri Lanka**, Maui-USA, Aruba-Carib, Puclaro-Chile, Mancora-Peru   (Tarifa is ook vaak goed in de zomer maanden. maar wel heeeeel druk)


* - means varies depending on the island or side. 
** - monsoon season this is the dry side of the island

Tja en Engels... dat weet ik niet :-)

ik hoor veel goede verhalen over Griekenland en zie het daar ook vaak aanstaan gedurende de zomer. Maar het blijft de natuur. 

Lekkah Beukuh

Mnr_Afwas 01 February / 2018 / 10:19

Nederland is prachtig in die tijd van het jaar.

boele 01 February / 2018 / 12:14

jazeker.. maar ook zeker niet windzeker. als er een hogedrukgebied ligt is er geen zuchtje wind (en die kan zomaar 4 to 6 wkn blijven liggen)

en dat Engels van die Nederlanders is ook vaak van het bloemkool soort {#emotions_dlg.bonk.gif}

Lekkah Beukuh

kiteboardgirl 11 February / 2018 / 20:07

Ha Erk,

Ik ben in de zomer van 2016 naar Turkije (Urla) geweest. Erg mooie spot en toen ook goede wind gehad!
Verblijf in Urla Surf House is top en je kan daar tevens lessen in het Engels boeken. 

Meer informatie lees je hier: https://www.wanderlife.nl/kitesurfen-in-turkije-gulbahce-is-the-place-to-be/

Spend more time at the bar!