kitesurfcamp in Vietnam in Feb

Door: leon10e Reacties: 5 Hits: 1674
leon10e 11 August / 2018 / 13:46

Hallo allemaal,

Ik wil graag met een vriendin in Februari een (internationaal) kitecamp doen van 1 of 2 weken in Vietnam.

we kunnen allebei redelijk kiten maar willen het graag naar een hoger level tillen, dus lijkt een camp ons nuttig en leuk om met andere mensen te kiten en les te krijgen...

Wie heeft er ervaring met kiten in Vietnam, en/of een kitecamp daar?? Of heeft iemand een tip voor ander kitecamp in februari, het hoeft niet perse Vietnam te zijn..

groetjes, Leon10e

 

MrRob 23 August / 2018 / 01:32

Ik was er vorig jaar in Februari. Seizoen was wel een beetje over begreep ik. Had met geluk een dag 12-14 knopen.Kijk anders eens naar Sri Lanka? 

leon10e 23 August / 2018 / 19:57

{#emotions_dlg.nosmile2.gif}

Ik begreep juist februari veel wind in Vietnam..? Sri Lanka minder, maar die informatie klopt dus niet.... ga ik opnieuw huiswerk maken.. tnx

 

dr511 26 August / 2018 / 10:17

Kun je ff the spot vietnam tjekken. Die zitten zowel op sri lanka als vietnam en doen tours en kampen. Is van Jeroen Schoonhoven dus hoef je geen vietnamees te kunnen ;)

Ziki Ondergoed, schultenbrau

BasNH 29 August / 2018 / 18:56

Afgelopen winter een tijdje in Vietnam gezeten en Jeroen daar ontmoet. Zou hem inderdaad aanraden, chille gast!

Last edit by: BASNH

leon10e 30 August / 2018 / 09:13

Top dat ga ik doen dank!