Waar snowkiten? Rotterdam / Capelle ad IJssel

Door: Kitemen Reacties: 7 Hits: 1902
Kitemen 24 January / 2019 / 16:23

Met de witte vlokken om ons heen begint t toch wel te kriebelen...snowkiten staat al een aantal jaren op het to-do lijstje! Helaas blijft t daar tot nu toe ook bij en is het er nog nooit van gekomen.

Daarom voordat t witte pak echt valt, is er iemand met locaties tips waar ik kan snowkiten in omgeving Rotterdam/Capelle. Heb je toevallig andere tips waar je op moet letten bij het uitzoeken van een locatie please let me know.

Kan je bijv zomaar een weiland op of krijg je dan gezeik etc.

 

Thanks voor de tips.

wazzaah 24 January / 2019 / 17:12

Natuurgebieden mag meestal niet, wielanden eerst de eigenaar (boer) vragen.

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Kitemen 25 January / 2019 / 10:05

maja hoe vind je de eigenaar...staat vaak geen bordje bij {#emotions_dlg.yummie.gif}

Djee 25 January / 2019 / 10:52

Maar wel een boerderij {#emotions_dlg.wink.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

t-ice 28 January / 2019 / 09:46

kruising middelweg slingerkade, stukje verder de slingerkade op heb je rechts een perfect veldje :) Nesselande Eendrachtspolder vlakbij die nieuwe roeibaan, allemaal recreatiegebied

t-ice had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 20 - 35 knots op zijn Cabrinha Nomad (2010)

Kitemen 28 January / 2019 / 11:37

Woow das idd wel een heel mooie veldje ervoor! Thanks wie weet zien we elkaar nog! Binnenkort weer sneeuw hoop ik!

rdeheld 28 January / 2019 / 22:35

als er weer sneeuw ligt sluit ik graag aan!

geloof 07 February / 2019 / 16:43

In aantal gevallen is gemeente eigenaar van weiland, dan is er meestal ook geen vuiltje aan de lucht (en hopelijk eerder veel vlokken in de lucht).

http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko