Kite + familie vakantie

Door: Ammiestad Reacties: 4 Hits: 2633
Ammiestad 07 May / 2019 / 16:59

Hallo allemaal,

 

Ik ben op zoek naar een geschikte vakantielocatie in juni (ongeveer 8 dagen). Dit blijkt complexer dan gedacht dus ik hoop dat iemand goede tips heeft.

 

De setting: 

  • Vrouw wil naar een luxe resort, mooi weer en blije kindertjes
  • Man (ik) is net begonnen met kitesurfen en wil dat graag op vakantie gaan doen (max halve dagen)
  • Twee kinderen van 1 en 3 willen spelen in een zwembad

 

Idealiter wordt dit allemaal gecombineerd. Ik vind het belangrijk dat de kitespot aan het resort of op loopafstand is zodat ik na wat gestuntel op het water even bij de kindertjes langs kan.

 

Ik heb al wel wat research gedaan:

  • Rhodos: lijkt goed geschikt. Hebben jullie tips voor mooie resorts met een kitespot ernaast?
  • Fuerte: minder geschikt voor beginner zoals ik
  • Cumcumbo: heel cool maar iets te ver vliegen met kleine kinderen
  • Sal: niet de meest geschikte spot gegeven bovenstaande wensen en mijn niveau
  • Tarifa: ik vind niet echt mooie/luxe resorts
  • El Gouna: Egypte is een no go voor mijn vrouw (niet veilig ook al is el gouna vast veilig)

 

Gelet op het bovenstaande kom ik bij Rhodos uit, maar kan nog niet het ideale resort vinden. Zijn er nog andere locaties waar ik naar moet kijken?

 

Thanks!!

 

Wouter

 

 

 

Djee 07 May / 2019 / 21:21

Hier wordt http://hanglos.nl/forum/waar-kiten/topics/319463/kiten-griekenland.html?ref=activetopics https://caraviabeach.gr/en/ aangeraden. 

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Ammiestad 08 May / 2019 / 21:53

Het is Alex Beach Hotel geworden. 

merijn 25 August / 2019 / 19:55

millenium resort Cabarete Dominicaanse republiek

 

merijn

DutchHarry 06 November / 2019 / 21:31

Ik was dit jaar een half jaar in El Gouna - daar is het safe en ook is daar high-society

Vanlife # Kiten # Snowkiten