Werkzaamheden bij Lauwersoog?

Door: Ika Reacties: 5 Hits: 1497
Ika 09 June / 2019 / 10:45

Hallo allemaal. Ik wil maandag graag kiten bij Lauwersoog, Hoek van de Bant. Ik lees online dat er vanaf juni aan de dijk wordt gewerkt. Mijn vraag: weet iemand of ze nu precies op dat stukje aan het werk zijn? Valt er te kiten? Alvast bedankt!

ESComputers 09 June / 2019 / 12:10

Waarschijnlijk krijg je sneller een reactie in de groep NL-kiters op facebook en er is ook een groep op FB voor Kornwerderzand. Kan de groep van Korn FF niet vinden op het moment, misschien verandert of zelfs verwijderd. Je heb ook deze groep https://www.facebook.com/Kite.Windsurf.Stakeholders.DNA/ btw. En www.kiteclubfriesland.nl of je zou nog een kiteschool even een belletje kunnen geven die daar les geven ofzo. https://www.delauwer.nl/werkzaamheden-aan-n361-hoogte-lauwersoog/ Of je rijd er vandaag even langs ofzoiets ?

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

hangtime 09 June / 2019 / 18:32

Dat bericht is nogal oud volgens mij, want dit jaar valt 10 juni bijvoorbeeld al niet op een zaterdag ;)

hangtime 09 June / 2019 / 18:34

Ze waren dus in 2017 aan het werk ^^

ESComputers 10 June / 2019 / 09:59

Ik ben denk ik kippig, maar ik zie het nergens dat het bericht uit 2017 is. Ohw wacht ik snap het al, ja ik vind het ook super irritant als er geen datum van publicatie bij staat. Wel scherp van jou, of stom van mij dat ik dat niet zag. Zou de regering eigenlijk moeten verplichten en/of meer maatregelen moeten nemen met al dat nepnieuws tegenwoordig enzo. Probeerde ook eigenlijk eerst een goede bron te vinden van de gemeente zelf vaak staan worden daar ook werkzaamheden op vermeld, of rijkswaterstaat. Er worden volgens mij altijd veel werkzaamheden uitgevoerd in de Lente & Zomer en dan zijn volgens mij juist de meeste mensen aan het reizen en onderweg enzo.

Last edit by: ESCOMPUTERS

ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

Mnr_Afwas 11 June / 2019 / 14:07

Volgens mij beginnen die werkzaamheden pas volgend jaar. Tot die tijd (en tussen juni en oktober) kun je als alternatief gewoon op het meer kiten.