Waar kiten in februari?

Door: hiledor Reacties: 9 Hits: 1774
hiledor 19 December / 2019 / 13:45

Zoek een goede windezekere kitesurf plek met zon/wind en warme temperaturen. Iemand suggesties? liefst niet te ver

Djee 19 December / 2019 / 15:18

Wat is niet te ver? Denk dat je voor een beetje warmte al 4 uur in het vliegtuig zit, dan nog wind: Tarifa? Fuerte? Egypte?

Verder: Kaapverdië, Vietnam, Zuid Afrika.

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

KiteShallow 19 December / 2019 / 20:12

Was van plan naar Kenia te gaan. Maar door oog operatie gaat mijn feest niet door {#emotions_dlg.sleepey.gif}

Is Zanzibar een optie voor je, rechtstreeks vlucht

 

flyingtiger 20 December / 2019 / 08:28

 ik ga zelf de eerste 2 weken van feb naar Dakhla. 
Niet te ver vliegen, chille vlak water spot en goede kans op wind

Het is alleen niet super warm (ongeveer 20 graden)


Kaapverdie heeft betere wind statistieken in Feb. maar is een wat moeilijkere spot (golven).

Egypte heeft slechte wind statistieken en zou ik niet aanraden in feb. het is wel een super makkelijke beginners spot.

hiledor 20 December / 2019 / 09:24

Bedankt voor de reacties, ben redelijk ervaren kiter dus golven maakt voor mij niet echt uit! Dakhla is denk ik niet echt een optie omdat daar verder niks te doen is voor mijn vriendin.. hoe is kaapverdie? is daar verder nog leuke dingen te doen? 

Djee 20 December / 2019 / 09:37

Ook "niets" te doen {#emotions_dlg.nopompom.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Rebelsmurf 21 December / 2019 / 16:21

Hua Hin Thailand. Warm, in tweede helft feb redelijk windzeker met smiddags thermische wind van rechts, 12-18 knoop, warm water, weinig golven, lekker eten en veel te doen. Een vlucht van 11 uur dik waard. Wil je meer weten pm me maar. Google ook Surfspot Thailand, Hua Hin. 

Rene

Rebelsmurf had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 23 knots op zijn North Neo (2013)

pherms 05 January / 2020 / 22:17

Kaapstad heb je alles wat je hartje begeert... ik zou er nog voor een paar dagen heen gaan bij wijze van :)

Kan je meteen de KOTA ff meepikken.

www.theboardchannel.com

Markel 06 January / 2020 / 12:24

Zelf 2x Sal geweest, uitstekende spot & wind. Van de 14 dagen heb ik in totaal 13 dagen kunnen kiten...

Markel had een 4 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 25 - 35 knots op zijn SlingShot RPM (2018)

KiteShallow 06 January / 2020 / 20:24

Sal 3x geweest. 2e keer voor 2 weken, laatste week geen wind