Robuuste Kite Pomp Slang

Door: iqparts Reacties: 30 Hits: 11184
iqparts 08 May / 2015 / 14:31

Ik erger me al jaren aan de slechte kwalitiet van de kite pomp slangen en heb zelf een technische handelsonderneming dus zocht ik een slang die flexibel was maar ook erg robuust. Na wat overleg met een fabriek eindelijk een slang kunnen laten produceren die aan alle wensen voldoet. Morgen maar direct testen ;-)

 

Always Happy When I Fly…...

W0ut 08 May / 2015 / 14:51

{#emotions_dlg.worshippy.gif} Goed bezig hoor! Houd ons op de hoogte!

martin404 08 May / 2015 / 15:24

Als je een normale slang gewoon na het pompen los koppelt van de pomp en los in je tas doet, dan gaat ie bijna nooit meer stuk.

Ik doe nu al bijna 2 jaar met 1 slang en die is nog prima. (en ik kite best wel vaak)

No kite related brand affiliations

Morres 08 May / 2015 / 16:14

slang laten produceren

 

 

naja dat geloof ik niet ,zal standaard verkrijgbaar zijn (slang los, andere slang er tussen en dichtlijmen die boel, maar ik verwelkom je product wel en post dan ook jouw shop bij deze:

 

http://www.iq-parts-shop.nl/index.php/cPath/519_1036

Last edit by: MORRES
|| www.GaastraKites.com || e-mail: morres apenreet home punt NL

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

iqparts 08 May / 2015 / 16:27

We hebben hem wel speciaal laten maken. De maat 22 mm is namelijk ook geen standaard maat {#emotions_dlg.smile.gif} dus voldoende meters op voorraad. Maar dankje voor het delen. Binnenkort ook bij Versus en Hans Liebe verkrijgbaar.

 

Last edit by: IQPARTS
Always Happy When I Fly…...

wazzaah 08 May / 2015 / 19:04

{#emotions_dlg.thumbsup.gif}

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

CvdV 09 May / 2015 / 23:32