Pads ingescheurd

Door: Mause1234 Reacties: 3 Hits: 2175
Mause1234 30 June / 2017 / 18:47

hallo, ik heb een F-one trax board uit 2015

nu zijn mijn pads in gescheurd en ik vroeg me af of dit makkelijk en goedkoop te fixen is?

Ook vraag ik me af wat dit met het vaarrgedrag doet van mijn board als ik ze niet vervang?

 

Met vriendelijke groet.

mause

geloof 01 July / 2017 / 12:28

Zolang de pad nog op zijn plaats zit, kun je ermee varen. Vervangen van beide pads door standaard Yeti pads lijkt de goedkoopste en eenvoudigste oplossing voor de lange termijn. Ik ga ervan uit dat je zelf geen klusser bent, anders had je hoogstwaarschijnlijk de vraag niet gesteld. De meeste resellers hebben die pads op voorraad, merk kan variëren. Je kunt er ook bijvoorbeeld 1.000 bestellen met je eigen logo ;). 

http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

Mause1234 01 July / 2017 / 20:43

Dat klinkt goed ja! 

Vandaag was het dan zover! Gelukkig aan het einde van dag dat na een sprong heel die pad afscheurde, nu was ik op brouwersdam waar ik het board vorig jaar gekocht heb en ik kreeg kosteloos 2 nieuwe ook als was het net iets meer als een jaar geleden dat ik het board daar gekocht heb!

top service van natural high!

Maar goede tip voor volgend jaar als ze weer zijn ingescheurt! 

 

Last edit by: MAUSE1234

Materazzi 01 July / 2017 / 21:17

Over het vaargedrag kun je zeggen dat je enorme golven veroorzaakt, als je ze niet tijdig vervangt. 

Dit kan funest zijn voor beginnend kiters. Vervangen is dus noodzakelijk! Of vervang ze niet.. en wordt een Slufter Hufter.

Raise the party

Materazzi had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 18 - 21 knots op zijn SlingShot RPM (2013)