Rijstpapier laten printen

Door: Ocean_Child Reacties: 5 Hits: 3937
Ocean_Child 10 July / 2018 / 15:37

Aloha! Op mijn huidige projectje (golfsurfboard) wil ik graag een all-over print op het deck. Nu heb ik ervaring met het zelf afdrukken van kleinere prints op rijstpapier, maar dit formaat past niet in mijn printer ;)

Weten jullie misschien waar ik dit kan laten doen?

Kitemen 10 July / 2018 / 17:43

misschien een domme opmerking maar makkelijkst is misschien op meerdere vellen uitprinten en dan priegelen om het goed te krijgen?

Ocean_Child 11 July / 2018 / 12:58

@KITEMEN daar zat ik nu zelf ook al aan te denken. Een kennis van mij zit in de belettering/bestickering en kan mij ook al noet vertellen waar ik dit kan laten doen. Ik heb op internet twee bedrijven gevonden, ééntje in Australië en één in Californië... :(

geloof 12 July / 2018 / 13:04

Levert google in het Spaans, Duits of Frans iets op? Dan zijn de verzendkosten te overzien.

http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

Ocean_Child 14 July / 2018 / 00:40

Ga ik proberen GELOOF, thanx!

 

 

BertW 14 July / 2018 / 18:19

Als je over een brother a3 printer kunt beschikken, zou je gebruikmakend van de losse papierinvoer voor a3 formaat papier op een rol kunnen gebruiken voor het printen van een lange banner. 

 

 

 

Never to old to learn