Ik overweeg me voor een kitesurf-cursus op te geven. Als aankomend kitesurfer vraag ik me af: Kan ik bij het kitesurfen m'n spullen meenemen?
1) Ik verwacht dat er wel kitesurf-suits zijn, met aan de binnenkant zakken voor een portemonnee, telefoon, een brillenkoker. Ben ik daar correct in? Tips voor merken, modellen?
2) Zijn er ook seat-trapezes met opbergmogelijkheden voor een lunch? Of dat ik er een tasje voor een lunch aan kan hangen? Tips voor merken, modellen?
3) En zijn er rugzakken - waar de kite in wordt meegenomen - die zijn in te krimpen, tot het formaat van een runners backpack? Tips voor merken, modellen?
Of hebben jullie andere innovatieve ideeën, om spullen mee te nemen? Strand waar ik met de fiets aankom, zal waarschijnlijk Bergen aan Zee, of Schoorl aan Zee zijn.
Registreerde: 28 October 2024
Ik overweeg me voor een kitesurf-cursus op te geven.
Als aankomend kitesurfer vraag ik me af: Kan ik bij het kitesurfen m'n spullen meenemen?
1) Ik verwacht dat er wel kitesurf-suits zijn, met aan de binnenkant zakken voor een portemonnee, telefoon, een brillenkoker. Ben ik daar correct in? Tips voor merken, modellen?
2) Zijn er ook seat-trapezes met opbergmogelijkheden voor een lunch? Of dat ik er een tasje voor een lunch aan kan hangen? Tips voor merken, modellen?
3) En zijn er rugzakken - waar de kite in wordt meegenomen - die zijn in te krimpen, tot het formaat van een runners backpack? Tips voor merken, modellen?
4) Kan een bungeecord zoals op onderstaand SUP-board een goed idee zijn, om een rugzak voor de kite onder op te bergen?
Naish Bungee Cord Set For Stand Up Paddle Hard Boards (Nalu Or Alana)
Of hebben jullie andere innovatieve ideeën, om spullen mee te nemen?
Strand waar ik met de fiets aankom, zal waarschijnlijk Bergen aan Zee, of Schoorl aan Zee zijn.