Devinsol had een 5 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 33 - 39 knots op zijn SlingShot Octane (2010)
kitefreak112 had een 4 sterren sessie in Enkhuizen met maar liefst 20 - 28 knots op zijn Gaastra Max (2008)
--Remco-- had een 1 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 6 - 10 knots op zijn SlingShot TurboDiesel (2006)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)
gostez had een 3 sterren sessie in Noordwijk Noord met maar liefst 19 - 29 knots op zijn Ozone Instinct Sport+ (2009)
Registreerde: 27 June 2006
Ik ben opzoek naar een ideale camping met kitespot in Spanje voor de zomervakantie, weten jullie zo'n camping?
Het moet Iedergeval een camping zijn waar een officiele kitespot bij zit, zodat we geen kans op boetes lopen.
Ook moet er wel wat te doen zijn voor jeugd.
Camping laguna (empuriabrava) lijkt me wel gaaf, want daar schijn je te kunnen kiezen tussen vlak water en zee. Nu zag ik ergens een spaans filmpje van die camping met daarin uitleg over de kitespots, maar mijn spaans is niet zo goed, dus misschien dat jullie wat meer kunnen vertellen over het kiten daar?
Greetz, Lemmerterror