Interesse in huren of Partnership in Brazilie?

Door: nostress Reacties: 1 Hits: 1529
nostress 03 May / 2021 / 18:44

Mede kiters,

Ik ben reeds eigenaar van een functionerende bar & restaurant (inclusief huis) in brazilie met plannen om dit verder uit te bouwen tot een hostel-style pousada. De bar/restaurant is direct aan de lagoon van Ilha do Guajiru

Verder heb ik ook een groter stuk land waar ik een grotere pousada gepland heb, voor de meer 'upscale' kiters. Dit is 1 minuut lopen van de bar/restaurant, tevens langs de lagoon maar dit land is verder nog niet ontwikkeld.

Ik woon momenteel niet meer in Brazilie en de bar/restaurant is momenteel verhuurd voor het aankomende 2021 seizoen, maar ik ben meer lange termijn aan het kijken of er iemand interesse heeft in een lange termijn partnership om het land verder te ontwikkelen en zodoende 2 pousadas te ontwikkelen, elk met een eigen karakter en specifieke doelgroep om de kite-werk droom te realizeren.

Stuur me een berichtje als iemand interesse heeft en dan zal ik meer details sturen 

Born to kite...Forced to work

KiteShallow 08 May / 2021 / 19:30

Helaas ga ik mijn poen daar niet insteken. Het wordt wel mijn volgende bestemming als alles weer veilig is. Hou mij op de hoogte voor slaap gelegenheid. Ga zo minimaal 6 weken als het kan.