Apple watch 4G/Cellular terug in Nederland!

Door: Leon van Bergen Reacties: 6 Hits: 1690
Leon van Bergen 11 November / 2021 / 15:45

Tip; mocht je opzoek zijn naar een nieuwe Apple Watch, de Cellular 4G uitvoering is eindelijk ook verkrijgbaar in Nederland sinds deze week. Andere landen hadden deze versie altijd al beschikbaar. Nederland ooit ook maar afgelopen jaren niet meer. Via een digitale E-sim heb je dan gewoon signaal en internet op je watch en hoeft je telefoon niet meer in de buurt te zijn. Heel veilig voor op het strand of in het water, eindelijk gewoon een noodnummer bellen mocht jij of iemand anders in moeilijkheden zijn. Ik zelf wacht al jaren op deze versie dus ik dacht ik deel dit hier even! Groetjes Leon

iAn 11 November / 2021 / 16:28

Is de applewatch goed te bedienen als het scherm nat is?

Mijn huidige Amazfit smartwatch is soms niet te doen, touchscreen slaat op hol met waterdruppels er op. Zo erg dat het gewoon niet lukt om gps tracking aan te zetten, ook al sta ik rustig in ondiep water.

Leon van Bergen 11 November / 2021 / 16:54

Redelijk goed maar bellen kan je ook spraak bedient doen of een knopje ingedrukt houden en zeggen wie je wilt bellen uit je telefoonboek, voor beide hoef je het scherm niet aan te raken.

FeRNandeZ 11 November / 2021 / 19:45

Ik vraag me altijd af of zon watch niet weer een heleboel extra werk is wat je jezelf oplegt en waaroor ?

alles instellen up to date houden kloten met displaytje settings apps opladen etc.  Op een gegeven moment gewoon in de la eindigt.

 

Ik merk dat ik tegenwoordig, kwa electronica lui ben, alles kan tegenwoordig kwa automatisering, maar geen zin meer heb om te lopen kloten instellen etc,

 

kantje board !

walle 12 November / 2021 / 17:16

Aan een Apple watch heb je eigenlijk geen werk eenmaal ingesteld. Enkel dagelijks op de lader leggen.

Bedienen met druppels in 't water gaat niet! Je moet hem in waterstand zetten zodat het display vergrendeld is.

Ik gebruik de app strava voor 't lopen en kiten. De info is ok maar ik zit wat op mijn honger. Een woo koppelen is de volgende stap maar zoals je zegt waar stopt die elektronica dan...

Last edit by: WALLE

walle had een 2 sterren sessie in Surfers Paradise-Knokke met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2009)

Langbeest 22 November / 2021 / 09:13

Nu nog even beschikbaar worden bij alle providers

Geen wind....neem een thermoskan mee

Gerard79 23 November / 2021 / 13:46

Garmin Forerunner 945 LTE werkt met knoppen en zonder touchscreen. 
Je kunt berichten sturen naar vooraf ingestelde contact personen en ook naar alarmcentrale.

Tot nog toe erg tevreden over dit horloge

Takoon LOG 5m, Furia 7m & 9m. Takoon Burning 6'2"