Bay of Roses, Spanje kiten?

Door: hotsauce Reacties: 2 Hits: 996
hotsauce 11 August / 2022 / 14:02

Hoi,

morgen vertrek ik met de caravan naar Spanje.

naar het schijnt waait het in bay of Roses vaak, enkel volgens de voorspelling is er komende tijd niet veel soeps.

iemand die zijn ervaring kan delen?

ik twijfel op om alles mee te sleuren.

 

grtn hotsauce

hotsauce had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 17 - 19 knots op zijn Wainman Hawaii ManiaC (2014)

zwafra 11 August / 2022 / 21:04

Top locatie....ik ben net terug  van 3 weken op camping la ballena...er staat bijna dagelijks een thermiek windje van zo,n 13- 20 knp goed voor 12 -14 mtr kite of kleiner met een foil en regelmatig trekt de wind nog wat door tot 20 + en soms staat er een tramontana een harde wind uit de bergen..ik heb altijd mijn gehele set mee 7-9-12 mtr en mijn standaard twintip board 136 ...maar als je een lichtweerboardje hebt ook.meenemen..verder is de wind moeilijk te voorspellen de site,s  geven nooit een juiste voorspelling ...s,morgens is jhet windstil vanaf een uurtje of 14.00 begint het lekker te waaien.

Prettige vakantie..

Go extreem

hotsauce 11 August / 2022 / 21:59

Top, dank je wel!

ik denk dat ik men waveboard meeneem maar men kites thuis laat. Ik heb enkel 7 en 10m.

ik ga er van uit dat je daar ook kites kan huren.

grtn Greg

hotsauce had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 17 - 19 knots op zijn Wainman Hawaii ManiaC (2014)