Board verloren bij vrouwenpolder

Door: PG83 Reacties: 6 Hits: 879
PG83 31 July / 2022 / 19:31

Dag Allemaal,

Ik ben vandaag helaas mijn board F-one Traxx (zwart met groen) in hevige stroming verloren. 

Melding gemaakt bij KNRM. 

Hopelijk wordt deze gevonden. 

Gr Pieter Groen

 

Sponsor gezocht!

FlyingFox95 01 August / 2022 / 12:17

Vind het balen dat je hem kwijt bent geraakt, maar met aflandige wind op vrouwenpolder varen, is vragen om problemen! Voor hetzelfde geld raak je zelf in de problemen en drijf je af naar de keringen.

 

ps, er is een whatsapp groep zeeland, vraag het daar. Vergeet ook de KNRM niet in te lichten...

Zal oren open houden of er wat gevonden wordt binnenkort.

PG83 01 August / 2022 / 18:21

Dag FlyingFox

De wind was niet aflandig... anders had ik nooit gedaan. Het was minimale wind voor mijn 10m2 kite.

Was voor mij wel nieuwe ervaring dat ik de stroming heb onderschat. 

Zoals ik al aangaf heb ik al melding gemaakt bij KNRM. 

Ben momenteel op vakantie in Zeeland en ga overmorgen terug naar t noorden. Whatsapp groep in Zeeland is voor mij niet bekend. Jij wel? Dank dat je mee wilt opletten als er wat gevonden wordt.

Pieter

Sponsor gezocht!

FlyingFox95 02 August / 2022 / 11:41

zondag was de wind zw/w (aflandig). Dan komt hij over de punt bij vrouwenpolder. Vlagerig en naar de keringen toe. Als local weet je dat je daar dan niet moet varen. Stroming kan sterk zijn. Heb het gedeelt bij wat vrienden. Zal duimen voor je dat hij niet in de keringen is beland... 

laat ook ff weten als hij gevonden is!

Last edit by: FLYINGFOX95

PG83 04 August / 2022 / 21:24

Inmiddels heb ik vandaag contact gehad met vinder. Gelukkig is mijn board gevonden. Lag tussen de rotsen naast de kering. 

Dit topic kan gesloten worden.

Pieter 

Sponsor gezocht!

Leon van Bergen 05 August / 2022 / 08:06

Tussen de rotsen naast de kering, daar lig je zelf dus ook als er iets mis gaat. Dus toch aflandig zoals Flyingfox95 al zei en een goeie leerles.

Faxie 06 August / 2022 / 18:16

En 5 meter verderop kan je op Neeltje varen waar de richting ideaal is op dat soort dagen...