Kite vakantie marocco

Door: mimis Reacties: 4 Hits: 1776
mimis 22 January / 2018 / 13:04

Hallo!

Ik ben een beginnende kiter, ik ben nu begonnen met beetje springen. Graag zou ik in maart een week of 2 op kite vakantie gaan in Marocco. Dit wil ik alleen gaan doen, omdat ik nog een beginnende kiter ben wil ik les nemen. Dit omdat ik anders alleen moet gaan kiten en dat lijkt mij niet verstandig.

Ik vroeg mij af of jullie leuke hostels weten waar je voor een fijne prijs twee weken les kan nemen. Het zou leuk zijn als ze ook andere activiteiten aanbieden. Ik zou dus niet allemaal losse lessen willen nemen want dan wordt het een duur grapje. 

Liefs, Mimis

Djee 22 January / 2018 / 13:15

Als je al kunt kiten en (nog) geen behoefte heb aan advanced lessen, zou ik zeker geen les gaan nemen, maar gewoon andere kiters aanspreken op het strand en vragen of ze een oogje in het zeil willen houden en als je dat te eng vindt kan je ook met een georganiseerde groepsreis gaan met meer gelijkgestemde, veel plezier in ieder geval.

Kusjes Djee

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

KiteShallow 22 January / 2018 / 18:05

Ik kan aardig varen, maar kan nog niet springen {#emotions_dlg.nopompom.gif}. Een beginner+, wat ik doe.

Zoek een kite school om tips te vragen en je spullen daar kan droppen. Vraag of ze je in de gaten wilt houden.

Bij Dominicaanse Republiek zijn er beach boys en met hun kontakten. Als er mist gaat dan komen ze je redden, daarna geef je hun een fooi.

Volgens mij is in Marocco een lagune, dan kan je je aardig redden. Er zijn altijd andere kiters die je komt helpen.

Vast veel plezier.

 

KiteRobin 06 March / 2018 / 10:08

http://dakhla-attitude.ma/?lang=nl

Heb je hier al naar gekeken? Ik ben er zelf (nog) niet geweest maar heb er hele goede dingen over gehoord.

KiteRobin had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 28 knots op zijn North Mono (2016)

richardkiter 06 March / 2018 / 12:37
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us