Marokko: een Schitterendt Kite surf land

Door: richardkiter Reacties: 3 Hits: 489
richardkiter 28 March / 2024 / 08:45

Marokko:  Wat een Schitterend  Kite / Wing surf en Cultureel land

Vriendelijke behulpzame mensen.  Prachtige kite surf/wing spots. Mooie ruime campings/Camperplaatsen  met alles erop en Wifi.

Prachtige snel (tol) wegen waar je heerlijk relaxt rijd, bijna niemand op de weg en waar de tol nog ouderwets goed koop is, 100 kilometer voor bijvoorbeeld  5 euro

 Heerlijk spotgoedkoop uit eten bijvoorbeeld in centrum Marrakesh : Uitgebreide Swarma schotel, groenten , patat, saus en brood  4 euro halve liter water 50 cent. Prachtige stad Marrakesh om in 2 uurtjes lakkah door heen te fietsen.

De Hollywood studio’s van Marokko bezocht in de woestijn bij  Ouarzazate waar al de bekende films zijn opgenomen, zoals Cleopatra, Ben Hur, James bond, De Passion, Jewell of the Nile

 Ook het stadje  Aït-Ben-Haddou ,  ingebouwd in de bergen in de woestijn door de Berbers, was erg imposant.

Een zeer veilig land, op elk kruis punt staat politie voor controle voertuigen en de snelheid  laseren van auto’s. Een bekeuring gehad, waar ik 80 mocht reedt ik 92 kilometer, terechte bekeuring . Boete 15 euro, koopie.

  

Marokko,   Ik was hier voor het eerst maar kom zeker terug !!!

 

 

Bezochte Kite /Wing  surf spots :

Essaouira

Sidi Kaouki Beach

Oualidia

Asilah/ Tahaddart

Spanje:  Almerimar

  

Fijn weekendt alvast, geniet ervan !!

 

Foto,s kan ik helaas nog steeds niet plaatsen van de mooie reis

Waarom is dit nog steeds niet verholpen ? 

   

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

asluis 29 March / 2024 / 16:09

Security reasons Richard

FeRNandeZ 31 March / 2024 / 17:48

leuk man kom maar door, reisverslagen met kitespots zijn altijd welkom.

kantje board !

richardkiter 02 April / 2024 / 15:10
 
 ASLUIS 29 March / 2024 / 16:09

Security reasons Richard

Jammer

 

leuk man kom maar door, reisverslagen met kitespots zijn altijd welkom.

You troep filmpie ben ik mee bezig en dit waren de bezochte kite spots :

Essaouira

Sidi Kaouki Beach

Oualidia

Asilah/ Tahaddart

Spanje:  Almerimar

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us