Harry Vogelezang slechte kiteles?

Door: Rutger Reacties: 10 Hits: 1006
Rutger 03 March / 2004 / 10:48
Hallee,
 
ik lees op sommige forums dat Harry Vogelezang Slechte kitelessen geeft.
 
Weet iemand of het een goede/slechte school is en waarom
 
mij lijkt het wel een goeie school....(ga der ook lessen)
 
alvast bedankt
 
Rutger

Emiel 03 March / 2004 / 11:30
ik d8 omdat waar die les geeft eht heel druk is en kitesurfers een hekel aan hem hebben omdat hij zon beetje het hele strand voor zijn lessen gebruikt  maar meer weet k niet
Topsup.nl - Topsloep.nl

David 03 March / 2004 / 13:05

ik heb les van 'm gehad en ben er heel tevreden over. Veel aandacht en goeie tips.

Aanrader...

High as a Kite!!!!!!

Denis 03 March / 2004 / 20:33
Het gene wat Harry slecht doet is dat hij de lessen door laat gaan bij 7Bft vlagerige wind. Dat is niet ok.
Kiten is harde plasser !

Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)

Buster 03 March / 2004 / 21:49

Je weet wat er gebeurt met verhalen die van mond tot mond gaan  mug------->oliefant.

Volgens mij doet Harry het helemaal niet slecht. als een iemand iets zegt over les in 7 bft lult heel nederland erover...was misschien maar een 5 je. 

Elke keer als hij reageert op een vraag op kitesurf.nl wordt hij tot op zijn enkels afgebrandt door een stel sukkels, waarschijnlijk ook door zijn ietwat gebrekkige maar duidelijk nederlands.

Ruud overwater werdt ook al afgezeken...waar gaat het dan nog over?

 

 

-FLY OR DIE-

Rutger 03 March / 2004 / 22:19

Ja oke Maar ik vind kitesurf.nl ook best wel zuigen, daar kan je geen vraag stellen zonder dat er klets wordt geantwoordt.......

 

maarre harry vogelezang is dus gewoon n goeie school.

David 03 March / 2004 / 23:16
Ja!!!!! :*)
High as a Kite!!!!!!

Denis 04 March / 2004 / 02:37

Eric, ik was erbij met die 7 Bft, ik was zwaar gepowered met een Skoop 6.5 (9 flat). En nog meer mensen hier van hanglos. Nitroz kon nauwelijks op het water blijven met een 7 geloof ik mij te herinneren.

 

Een van zijn 'instructeurs' had duidelijk geen kaas van kiten gegeten, want die pakte een op hol geslagen kite bij de bar vast, en ging staan wachten tot het ding weer wind ving en zijn armen zowat uit de kom rukte...

 

Tot dat moment dacht ik ook dat het allemaal overdreven verhalen waren, naderhand wist ik wel beter.

Kiten is harde plasser !

Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)

-DAVE- 04 March / 2004 / 10:08

 Gewoon op een rustige winddag les nemen dus, dan is er niks aan de Hand.

:*)

 

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Fokke 04 March / 2004 / 17:32
jammer dan dat je dat nooit voor het uitkiezen hebt!8)7
NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

jobsie 05 March / 2004 / 09:29
inderdaad... in de zomer zitten we al snel 2 weken vol!!!|:(|:(|:(:)