Garantie verloopt via je verkoper, niet via het merk. Dus ongeacht het merk is de vraag welke verkoper fatsoenlijk met garantie omgaat.
Mwah Ed, de nederlandse distributeur heeft natuurlijk wel invloed en vervolgens ook het merk.
Het is alleen niet zo generiek aan te geven wie de beste of slechtste garantie geeft.
Lars_023 had een 4 sterren sessie in Tarifa met maar liefst 20 - 26 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
http://hanglos.nl/forum/hanglossen/topics/318049/kater-north-lijnen.html
Daar moet je dus niét zijn ;)
Garantie betekend dat er aantoonbaar en duidelijk grove productie fout in zit.
Dus normale wear en tear etc uitgesloten. Ook als je kite in 2-en ligt hoeft het geen garantie te zijn, mischien heb je hem hard gecrashed.
laten er naden los,gaatje safety niet open etc dat soort zaken is garantie lijkt mij dat alle merken dealers dit goed regelen. enzo niet stuur je mail naar je brand?
Om even aan te haken ivm Sanneh: productiefouten hoeven niet grof te zijn, sterker nog, het gaat om wat je mag verwachten van het product bij aankoop. Als de verwachting en de werking uit elkaar lopen, dan kan je de verkoper daar voor aansprakelijk stellen. Dus bijvoorbeeld voortijdige slijtage mag je zeker ter discussie stellen.
Registreerde: 19 September 2018
hey allemaal, heeft een van jullie ervaring met garantie op je vlieger? ben benieuwd welk merk daar fatsoenlijk in is.