Best waroo jaartal

Door: Minne Reacties: 9 Hits: 2222
Minne 23 June / 2019 / 18:26

kan iemand aan de hand van deze fotos ontsekken uit welk jaar deze best waroo komt? Kom er met wat detectivewerk zelf niet echt uit. 

 

Mvg

ippert 23 June / 2019 / 19:38

2007 Had er een in 't groen. Per strut een ventiel. 

Last edit by: IPPERT

FeRNandeZ 23 June / 2019 / 19:40

Denk uit 2007, was echt een succes nummer. Die tijd zag je er heel veel, eigenlijk een van de eerste goede bridled kites. (zelf nooit gehad, iets later had je nog pro model met cuben fiber leading edge, wel eens mee gevaren en ik vond best een lekkere kite)

 

kantje board !

Minne 23 June / 2019 / 19:48

Heel erg bedankt voor de info! Werd wel als 2010 aangeboden. Ik was van plan om er goedkoop een paar lightwind dagen mee te pakken. Ben zelf 70kg. Ik twijfel nu want vind 2007 wel erg oud... Is het uberhaupt een 4 lijns systeem?

Djee 23 June / 2019 / 20:43

Beter koop je een echte lichtweer kite of een lichtweerboard. Een grote(re) kite betekent niet meteen dat het een (goede) lichtweer kite is. 

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

ippert 23 June / 2019 / 22:15

Het is zeker een 4-lijns. Heb er met veel plezier mee gevaren en eigenlijk nooit problemen meegehad. Ik heb 'm 3 jaar geleden weggeven aan iemand die net begonnen was. Dat ding was nog te goed om tot zitzak omgevormd te worden. 

Minne 23 June / 2019 / 22:28

Hmm ja ik zou m gaan gebruiken om in de zomer wat mee rond te kloten. Heb ook een moderne bar maar twijfel of ik niet veel te lang sta te kloten op het strand met zon oud ding :p

richardkiter 23 June / 2019 / 22:33

Top kite het was mijn eerste kite waarmee ik op zee durfde te kiten omdat hij zo makkelijk herstarte.

Ik zoek ze nou voor mijn kite buggy zie de advertentie hieronder:

 

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1415865688/view?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Gezocht een oude Best Waroo kite die je niet meer gebruik


Ik heb een kite buggy gekocht voor te weinig wind om te kiten.

Ik zoek hierbij nog oude Waroos die je misschien heb liggen op zolder of onder je bed. Vanaf 9 meter

Als je ze niet meer gebruik en ze liggen in de weg kom ik ze wel halen zodat je weer nieuwe ruimte heb om wat nieuws aan te schaffen.

Eventueel krijg je er een bak kibbeling voor en als ze erg mooi zijn doen we er een familie bak kibbeling met saus bij want ze verkopen doe je toch niet meer.

Of een lekker Haringkie met een bakkie pleur ?

 

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Minne 28 June / 2019 / 18:27

Gekocht, geprobeert en vaart nog erg lekker :)

ippert 01 July / 2019 / 22:40

Toevallig bij Bunker WaZ? Zag er vorige week woensdag eentje.