verschil north dice door de jaren heen

Door: ifuknowwaimsaying Reacties: 2 Hits: 1594
ifuknowwaimsaying 05 August / 2019 / 11:46

ha iedereen,

 

Ik ben van plan om een north dice 8 te kopen voor de dagen dat het harder waait.

 

Nu vroeg ik mij af of er grote verbeteringen gemaakt zijn de afgelopen jaren? Als ik bv een 2016 model zou kopen, zou ik dan bepaalde verbeteringen mislopen van de afgelopen tijd die wel echt een hoop toegevoegde waarde hebben? 

Ikzelf vaar bijna 10 jaar al slingshot en weet dat ze daar bepaalde periodes hadden bij b.v. de rpm dat er nauwelijks dingen verandert werden. Nu heb ik dus 0 ervaring met North/Duotone dus ben ik benieuwd of ik nu echt het allerlaatste model zou moeten hebben. 

Kitemen 05 August / 2019 / 15:32

Ik ben zelf ook geinteresseerd in de Dice en plan die ook als mn volgende kite...wat mijn research me gebracht heeft is dat er de laatste jaren wel wat kleine veranderingen zijn doorgevoerd. 2019 versie van Duotone scheen echt goed te varen. Nu met aanstaande 2020 model schijnen de bridles fixed gemaakt te hebben waardoor die nog beter zou loopen en springen...interessant! Zou sowieso wachten tot de nieuwe range uit is dat zal zeker van invloed zijn op de prijs (ook de oudere modellen). Verder hoor ik ook graag van andere wat hun ervaringen zijn en of er bijv jaren tussen zaten die minder waren!

davedej 07 August / 2019 / 12:03

 

We hebben 4 maten (5/7/9/11) in bezit gehad vanaf 2015 t/m 2019. 

2020 varen v/d week voor het eerst mee.

Overigens merk je de verschillen pas goed als je van nieuw naar oud terugstapt.

Lees maar ff mee.

https://www.wetestkites.com/2018/08/28/duotone-dice-2019-9m/

Dave

wetestkites.com