Mystic stealth probleem?

Door: Woodmaster Reacties: 7 Hits: 1485
Woodmaster 24 July / 2023 / 10:20

Harnas gekocht in 2020 en een paar keer gebruikt. Door knie omstandigheden dik 2 jaar niet kunnen varen maar wil het nu weer oppakken. Ik kan me nog heugen dat er problemen waren met dit type harnas. 

Weet iemand nog wat dat probleem was? Wil namelijk niet met ondeugdelijk materiaal het water op. 

Ow en waarom kan ik geen Reedin kites toevoegen aan men gear lijstje? 

Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Knalle 24 July / 2023 / 15:00

volgens mij was dat er geen verbinding stukje metaal was in je haak, en daarom kon ombuigen/afbreken

deze mag je terug brengen naar de winkel voor een nieuwere model.

maar of dat nog van kracht is weet ik niet.

vragen kan altijd....maar kan me niet voorstellen dat ze het risico gaan lopen op ongelukken 

Last edit by: KNALLE
Cabrinha Moto X

Woodmaster 24 July / 2023 / 18:01

Thanx. Zal morgen Versusshop bellen.

Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Leon van Bergen 26 July / 2023 / 18:07

En? Je helpt anderen als je de uitkomst vertelt..

Faxie 31 July / 2023 / 14:10

De haak kon afbreken. Bij mij 2 keer gebeurd, 2 keer onder garantie vervangen. De nieuwe haak heeft een extra stuk metaal op de verbinding gelast zitten.

 

Nu las ik wel van 1 iemand op kiteforum dat die het voor elkaar gekregen heeft om die ook af te breken...

Djee 31 July / 2023 / 19:44

Niet eerst ff wat lesjes Woody {#emotions_dlg.hypocrite.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Woodmaster 23 August / 2023 / 13:25

Heb Versus gebeld en 2 weken later langs geweest. Prima, zonder probleem, geholpen. {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Gelijk een nieuwe websuit en inpactvest gekocht.

@Faxie. Alles kan stuk. Ook een 10m Rhino die compleet van men lijnen werdt afgerukt in kleine 40 knoopjes.

@ Djee. Eigenlijk wel he? Vroeger voer ik altijd met 5 lijnen en nu met 4. Best lastig hoor. Weet je een goeie instructeur? {#emotions_dlg.swhip.gif}

Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Djee 25 August / 2023 / 22:31

Die van mij is met pensioen geloof ik. Maar bij versus kan het ook, goede jongens {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)