Kaapstad blouberg medebewoners?

Door: sillie Reacties: 8 Hits: 2240
sillie 19 September / 2017 / 20:17

Hallo!ik ben van plan naar kaapstad te vliegen 15november en daar een maand of drie te blijven..om daar vooral veel te kiten. 

Zijn er toevallig nog meer mensen die een huis willen delen of nog een kamer over hebben?of mischien samen iets te regelen..groetjes

yeah

wazzaah 20 September / 2017 / 00:13

Gezellig {#emotions_dlg.koffie.gif}

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Lars_023 20 September / 2017 / 14:05

Jeetje, je zou verwachten dat Harry V direct zou reageren met zijn advertentie.

Lars_023 had een 4 sterren sessie in Tarifa met maar liefst 20 - 26 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

Magic_Ed 20 September / 2017 / 15:00

Harry V.? Nog nooit gezien op deze site. Wel een dame met de naam Anouschka geloof ik...

w w w . v e r s u s s h o p . n l

KiteShallow 20 September / 2017 / 17:07
Van: anouschka <avandeneshof@gmail.com>
Verzonden: zondag 30 augustus 2015 14:29
 
Hi M, 
 
Het huis is in Blouberg (table view).
Vanaf het vliegveld kun je het beste met de taxi komen is vrij goedkoop.
Je kunt het beste een goedkope auto huren. Zeker voor 2 weken, dan heb je alle vrijheid om overal naar toe te gaan.
Kijk even bij RentACheapie.co.za of HireaCar.co.za
 
Er zijn zeker genoeg restaurantjes ! 

Met Vriendelijke Groet,
Anouschka van den Eshof
 
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Ik was van plan om te gaan.....jammer dat je een wetsuit aan moet 

Panharing 20 September / 2017 / 22:34

Hola Sillie,

 

Mijn pied-à-terre is links van de rode auto. Je bent welkom. Neem wel je .44 Magnum board mee {#emotions_dlg.coool.gif}

Materazzi 21 September / 2017 / 19:56

Beste Panharing,

Goed dat ik lees dat dit pand in ons pittoreske dorpje van u is.

Regelmatig staat uw vuilnisbak een maand te lang aan de straat, wilt u deze voortaan op tijd van de weg halen.

U blokkeert namelijk de smokkelroute. 

MVG,

Raise the party

Materazzi had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 18 - 21 knots op zijn SlingShot RPM (2013)

North_Wind 01 October / 2017 / 13:16

Hi Sillie -

 

Cape Town Kite Club has special offers / low season pricing for stays from 1 November to early December. 

Details are here: http://capetownkiteclub.com/rooms-rates/

If you are at university, or just after (travelling), or are sponsored or a good rider ask about our subsidised places (discounted rates in return for social media marketing on FB and Insta).

Best wishes,

James / BA

Kitekahunas 10 October / 2017 / 10:35

Hoi,
U kunt ook controleren en post toevoegen op facebook pagina: https://www.facebook.com/groups/tableviewpropertyrentals/

Zo zoeken veel medewerkers naar huis in het gebied van tafelweergave. By the way, voel je welkom om op Kitekahunas te stoppen. Misschien ben je geïnteresseerd in sommige downwinders om de spots rond in Kaapstad te controleren :)

http://www.kitekahunas.com/how_kitesurf_waves.html
Groeten uit zonnige Kaapstad!