Kiten op de Maas (Kessenich)

Door: Miete Reacties: 34 Hits: 7007
Slis 01 September / 2009 / 16:37
haha ik vind het zelf ook een mooi topic
want ik dacht zelf ook eerst aan iets heel anders

mooi!
BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

idefixe 01 September / 2009 / 18:29
Bij de oorspronkelijke titel ( Kiten op de maas) kwamen bij mij eerlijk gezegd ook al een beetje de rookwolkjes uit m'n oren Smiley. Echter bij het lezen van strandje / kessenich ging er een lampje branden.
(volgens mij hebben die gasten nog nooit zoveel hits op hun site gehad Smiley )
Slingshot , Gibbon

FeRNandeZ 01 September / 2009 / 21:21
Leuk downwindertje met oostenwind
kantje board !

Bartess 03 September / 2009 / 21:21
Jawel Kessenich is een prima spot, ga er morgen weer eens kijken.. Hopelijk genoeg wind... Smiley

Bartess had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Naish Park (2011)

tellavist 04 September / 2009 / 19:43
haha als we met z'n allen op de noordzee staan met bfr8, zitten ze daar in limburg te duimen of het genoeg zal zijn voor hun 12MSmiley
Alain Duckers.

CedricCadzand 05 September / 2009 / 14:11
Wtf, ik woon ook in limburg, maar om daar nu te gaan kiten ?? 100% vlagerig, 99% kans op geen wind..

ik rij wel een uurtje door naar Zeeland.. ( Of overtuig me om toch eens een kijkje te nemen)


dr511 07 September / 2009 / 15:51
noordenwind kun je volgens mij met 8 knopen varen op de maas heerlijk gebruik maken van de stroming
en gaat het mis dan kom je vanzelf uit bij oostvoorne
Ziki Ondergoed, schultenbrau

johndoe 16 September / 2009 / 13:21
Hallo,
Zielig voor sommige reacties...
@ ariepietkanarie: ik ben Bart die samen met Katrien in Spanje is geweest. Miete is mijn vriendin die uit tijdnood wat buddies aant zoeken was voor mij.
Ik ben met Katrien nog in Brouwersdam geweest vorige week. Maar nu vroeg ik mij af of jullie ook nog vaker gaan? En of ik dan eens een keertje mee mag want ben momenteel werkloos en zit mijn kas op te vreten van verveling maar alleen er op uit trekken naar Brouwersdam is ook niet zo leuk hé...
In ieder geval al merci!
Grtz,
Bart

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Wavecatcher 18 September / 2009 / 16:27
Dit topic gaat uitgeprint aan mijn muur, Hanglossend hoogtepunt!Smiley Slis, ik mail je even een persoonlijke ode

ariepietkanarie 19 September / 2009 / 10:47
hola bart 1983 stuur me maar een mail op info@gvk-rvvs.be met je nummer dan text ik je als we gaan