Kitesurfen vanuit Utrecht

Door: KiteNL Reacties: 40 Hits: 6161
jortos 03 April / 2012 / 20:52
Nog Utrechtenaren voor een sessie Donderdag? Ben nog opzoek naar vervoer Treintjes zijn niet alles..

jortos 04 April / 2012 / 14:52
en de wind is gone..

meccaloha 05 April / 2012 / 14:10
Vandaag nog prima op Oostvoorne gevaren van 10:30 tot 14:00 in het begin goede wind (15KNP) gehad maar in de loop van de middag zwakte hij wat af.

meccaloha had een 1 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 22 knots op zijn Naish Park (2012)

HRob 05 April / 2012 / 20:27
Het zag er ook nog goed uit toen ik uit m'n werk kwam in Amsterdam. Mooi zonnetje erbij... Jammer genoeg was ik te laat maarja. Ik moet even doorwerken t/m volgende week donderdag, maar vanaf volgende week vrijdag kan ik weer wat meer kiten en kunnen er ook mensen meerijden wat mij betreft.
Wind!

HRob had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 14 - 26 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

hampi 08 April / 2012 / 10:57
Tweede Paasdag lijkt niet slecht. Iemand in voor vroege sessie?

WoodyBloem 18 April / 2012 / 21:37
Hello People

Kom uit Utrecht, en ben beginnend kitesurfer, paar lessen gehad, nu eigen tweedehands set gekocht.

Gaan er mensen uit Utrechr regelmatig kiten? zou graag willen aansluiten, af en toe nog wat overleggen / tips aanhoren e.d.. 1 voordeel: heb wel eigen vervoer :D dat is dan tenminste nog iets, niet waar?

Was van plan om van het weekend te gaan, of maandag / dinsdag ergens (moet alleen eerst nog schoenen hebben... voeten vroren er bijna vanaf tijdens eerste testje van het bord op de wakeboard baan....)

Bestaat er een Kitesurf Utrecht Facebook pagina oid? zou wellicht handig zijn..

Ik hoor het graag!

WoodyBloem had een 4 sterren sessie in IJburg met maar liefst 18 - 21 knots op zijn Core Riot XR3 (2014)

HanssieHanssie 19 April / 2012 / 06:20
Quote: WoodyBloem - 18 april, 2012 (22:37)
Hello PeopleKom uit Utrecht, en ben beginnend kitesurfer, paar lessen gehad, nu eigen tweedehands set gekocht.Gaan er mensen uit Utrechr regelmatig kiten? zou graag willen aansluiten, af en toe nog wat overleggen / tips aanhoren e.d.. 1 voordeel: heb wel eigen vervoer :D dat is dan tenminste nog iets, niet waar?Was van plan om van het weekend te gaan, of maandag / dinsdag ergens (moet alleen eerst nog schoenen hebben... voeten vroren er bijna vanaf tijdens eerste testje van het bord op de wakeboard baan....)Bestaat er een Kitesurf Utrecht Facebook pagina oid? zou wellicht handig zijn..Ik hoor het graag!

Hé Christiaan,
Kom vanuit Montfoort en heb ook 2 dagen les gehad en ga het vanaf nu zelf proberen op vlak water.
Heb ook eigen vervoer en verwacht binnen een paar dagen mijn eigen set te hebben.
Ben van plan om volgend weekend 3 dagen te gaan oefenen en heb ook eigen vervoer.
Eerste optie is denk ik strand Horst en als daar geen wind staat is Schellinkhout wel wat.
Mocht er alleen aan zee wind staan dan wordt wellicht Brouwersdag de beste optie.
Stuur je volgende week wel ff een PB als de windvoorspellingen goed zijn dan kunnen we wellicht in één auto stappen.
Grt Hans



HRob 19 April / 2012 / 13:42
Quote: WoodyBloem - 18 april, 2012 (22:37)
Hello PeopleKom uit Utrecht, en ben beginnend kitesurfer, paar lessen gehad, nu eigen tweedehands set gekocht.Gaan er mensen uit Utrechr regelmatig kiten? zou graag willen aansluiten, af en toe nog wat overleggen / tips aanhoren e.d.. 1 voordeel: heb wel eigen vervoer :D dat is dan tenminste nog iets, niet waar?Was van plan om van het weekend te gaan, of maandag / dinsdag ergens (moet alleen eerst nog schoenen hebben... voeten vroren er bijna vanaf tijdens eerste testje van het bord op de wakeboard baan....)Bestaat er een Kitesurf Utrecht Facebook pagina oid? zou wellicht handig zijn..Ik hoor het graag!
Hey! Er is al een grote groep kiters en vrienden vanuit Utrecht waar we ook een FB pagina voor hebben aangemaakt: Kiten Utrecht. Er gaat bijna altijd wel iemand kiten en de groep is zeer gevarieerd, zodat je van iedereen wat kunt leren.
Wind!

HRob had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 14 - 26 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

WoodyBloem 19 April / 2012 / 18:47
Ah super, en Hans laat weten als je eens wil kiten, kunnen twee sukkels elkaar wat op weg helpen :D neem ik gelijk een kijkje op de FB page

WoodyBloem had een 4 sterren sessie in IJburg met maar liefst 18 - 21 knots op zijn Core Riot XR3 (2014)

WoodyBloem 19 April / 2012 / 18:51
Quote: HRob - 19 april, 2012 (14:42)
Quote: Er is al een grote groep kiters en vrienden vanuit Utrecht waar we ook een FB pagina voor hebben aangemaakt: Kiten Utrecht. Er gaat bijna altijd wel iemand kiten en de groep is zeer gevarieerd, zodat je van iedereen wat kunt leren.
Kan de FB pagina niet vinden, kan je een link plaatsen?

WoodyBloem had een 4 sterren sessie in IJburg met maar liefst 18 - 21 knots op zijn Core Riot XR3 (2014)

HanssieHanssie 20 April / 2012 / 09:22
Helaas is de FB pagina voor mij ook niet te vinden.

WoodyBloem 20 April / 2012 / 18:28
@hanssie ik heb het wel gevonden: het is geen pagina maar een fb groep, je vind het hier; https://www.facebook.com/groups/279626152049070/

maar mijn verzoek is nog niet goed gekeurd... kijken of het werkt...


WoodyBloem had een 4 sterren sessie in IJburg met maar liefst 18 - 21 knots op zijn Core Riot XR3 (2014)

meccaloha 24 April / 2012 / 18:14
Ik wil morgen richting Ijmuiden.
gaat er nog iemand mee?

meccaloha had een 1 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 22 knots op zijn Naish Park (2012)

mattamaarten 26 April / 2012 / 09:24
Haaaa, ik woon vlak bij Utrecht, laatst (zondag) nog naar de Zandmotor gereden voor een perfecte sessie. In de auto was nog plek voor 3 man dus daarom heb ik mij ook aangemeld op de FB pagina, ik rij toch langs Utrecht!

Richierich 23 September / 2012 / 17:39
Zijn er nog mensen uit Utrecht die af en toe ene plekje in de auto vrij hebben?

Woodmaster 23 September / 2012 / 19:52
IJmuiden is toch geen zak an!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)